Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
#333159
Gav gerne det dobbelte for TV2 Play hvis de leverede ordentligt billedkvalitet.
MIn. 1080 med høj bitrate og 4k når det var muligt.
Brugeravatar
Af Naiera
#333211
Hvad for en kvalitet får man så serveret hos Discovery til resten af OL? Forhåbentlig ikke blot 25 fps, til den pris... O_O
Af aalb1970
#333212
Discovery plejer at sende sport i 720@50 fps. Men ikke altid.
Af Brixen
#333215
Rasmus Larsen skrev: 16. jul 2021, 13:17
Naiera skrev: 16. jul 2021, 12:28 Hvad for en kvalitet får man så serveret hos Discovery til resten af OL? Forhåbentlig ikke blot 25 fps, til den pris... O_O
Vi håber at fange Discovery til en snak om OL i næste uge :)
Mon du kan få at vide hvorfor der er forskel på Discovery+ og Eurosport Player. De samme sportsudsendelser er dårligere på Discovery+.
Brugeravatar
Af Naiera
#333293
Er der andre som har problemer med kvaliteten på Netflix for tiden? Bitraten falder tydeligt fra tid til anden. Lige nu ser jeg Gunpowder Milkshake med virkelig klamme komprimeringsartefakter over det hele.

Det passer vist med at det startede da jeg fik det nye Apple TV forleden...
Af Mini007
#333928
Jeg synes bitraten på Viaplay er blevet væsentlig dårligere. Jeg ser premier league og synes virkelig kvaliteten er faldet. Er det bare mig?
Brugeravatar
Af Naiera
#334329
Prik det samme?

Det er præcis den samme dårlige app som før.
Brugeravatar
Af TBC
#335392
Undrer mig lidt over at en trods alt ikke udbetydelig udbyder som Allente ikke er med i oversigten?

Ifølge deres hjemmeside har de også en streamingløsning man skulle kunne tilgå uden parabol, inkl flow-tv kanaler i HD - Men der er ingen oplysninger om kvalitet eller bitrate i øvrigt hverken her eller der: https://www.allente.dk/kampagne/streaming2mdr/

Der må da sidde nogle folk et eller andet sted der har arvet et parabolabonnement der lige kunne taget et kig?
Brugeravatar
Af Naiera
#335396
Jeg har Allente på æblefjernsynet, men det bliver altså ikke lige nu, at jeg tænder for projektoren, desværre.
Af jkn789
#336309
HBO Max har en del film som også er på Netflix, feks Lords of the rings og Batman trilogien.
mit spørgsmål er om nogen kan fortælle hvem der udsender den højeste lyd kvalitet, Netflix kører op til 768 kbs, men er der forskel på disse film?
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 47