3. maj 2022, 03:34
Hanga skrev: ↑1. maj 2022, 09:49
Men altså er der ikke en simpel info knap på din Sony fjernbetjening? Vi har aldrig skrevet noget om at tilslutte tastatur til tv'et.
Nå, jeg kom hjem igen og fandt ud af at infoknappen virkede som angivet - Det samme med "f8" på tastatur til Shield og alle andre Android enheder vil jeg tro, men kun i Netflix mens "info"/"F8" i andre app fungerer til anden "info" (som var det eneste jeg hidtil kendte den for - sjovt at jeg aldrig har 'ramt' den i Netflix før nu)
Men jeg var lidt for optimistisk, jeg troede det var et regulært live-readout, hvor man kunne følge scenernes dynamiske behov for bitrate, (som f.eks. i PowerDVD eller ATV's "Average bitrate") men det lader til at være samme info om bitraten, som man kan få opgjort i Netflix appen til Windows eller på ATV som "Indicated bitrate - avg". Men nuvel, det er da bedre end ingen ting, da lige netop den opgørelse jo trods alt er den absolut mest præcise bitrate opgørelse man kan få at gøre godt med, fra metadata om titlens gennemsnitlige bitrate, som titlen nu en gang ligger på udbyderens server i den tilhørende opløsning.
PC: I7 7700K, RTX 4090 Gigabyte GAMING OC, 16GB DDR4, LG CX
Stue: JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.: KD-65AF8,VSX-325,ATV4K