Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#271586
Hej

Når jeg prøver at starte playeren i android tv, siger den at den ikke er tilgængelig i mit land. Nogen der har samme problem ?
Jeg har prøvet at kontakte Eurosport support, men de siger at jeg skal installer eog afinstallere, hvilket jeg har gjort... Og det giver det samme problem

OAK
#271589
Tja efter lang tids søgen, skal tv'et åbenbart have slået wifi til, for at kan finde sin placering, så nu virker det. Mit var tilsluttet netværks kabel, så derfor ingen Eurosport player...
#271873
Det lader til at være korrekt, men selv hvis man udelukkende har Wi-Fi aktiveret, så er det ikke nogen garanti for at det virker. Det gør det nemlig ikke her.

Det kan nu også være lige meget hvis billedekvaliteten ikke er bedre, end når man afspiller via Chromecast. Det ligner max. 720p og værst: 20? billeder/sekund. Simpelthen den værste kvalitet fra en streaming tjeneste jeg set. Utroligt når man ser hvad der kan lade sig gøre på Youtube, Vimeo og Haystack TV.