Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#282007
Njae, som jeg forstår det via viaplay kundeservice er det test de kører pt med uhd på udvalgte kampe, samt f1 på søndag.

De har sikkert ikke rettighederne til 4k på de titler på atv. Jeg ved det ikke
Af bromberg
#282009
Skal du også ind under “vis hele oversigten” - “alt sport” før du kan se uhd kampen?

Vælger jeg eks fodbold kommer den ikke frem herinde under.
Af Beckham
#282013
bromberg skrev:Njae, som jeg forstår det via viaplay kundeservice er det test de kører pt med uhd på udvalgte kampe, samt f1 på søndag.

De har sikkert ikke rettighederne til 4k på de titler på atv. Jeg ved det ikke
Har platformen noget med det at gøre? De har jo allerede rettighederne, også i 4k, så de må vel sende det ud på hvilke platforme de har lyst?
Af bromberg
#282017
Noget kunne tyde på der er forskel på platforme. Jeg havde en rigtig god dialog med deres kundeservice pg vi oplevede forskellige brugerflader afhængigt af browser, styresystem og ja selv på ens Apple tv (4k).
Det er en testfase de er i, så det er ikke noget de har slået stort op heller.
Det er rodet, for den eneste måde jeg kan få uhd kampen frem på er via søgning eller via “vis hele oversigten” - “alt sport”.
Jeg kan eks ikke finde den inde under bare fodbold pg det er sgu knoklet.
Men uanset så søg på de platforme du nu har.
Jeg kan lige tjekke om jeg på safari og macOS kan finde Arrival i 4k
Af katbird
#282020
Må indrømme jeg har meget svært ved at forstå at det skulle være specielt rodet at UHD kampe vises i oversigten ,under “alt sport”.
Af bromberg
#282022
katbird skrev:Må indrømme jeg har meget svært ved at forstå at det skulle være specielt rodet at UHD kampe vises i oversigten ,under “alt sport”.
Det er det heller ikke - hvis man ved det.
Jeg syntes ikke det gir mening at jeg ikke kan gå ind og kig på oversigten over fodbold “idag” og finde en - fodboldkamp, men at jeg skal gå ind under “alt sport” førend den kan findes.
Ikke noget problem nu hvor jeg ved det.
På søndag når jeg skal se f1, ville jeg også vælge det under f1 og ikke alt sport
Af katbird
#282024
Jeg ser andet sport end fodbold og bruger udelukkende oversigten “alt sport i dag” for at få det store overblik over det ,der bliver sendt.
Meget mere enkelt og hurtigt på den måde.
Af bromberg
#282025
katbird skrev:Jeg ser andet sport end fodbold og bruger udelukkende oversigten “alt sport i dag” for at få det store overblik over det ,der bliver sendt.
Meget mere enkelt og hurtigt på den måde.
Bestemt. Men jeg ser eks kun fodbolden af det viaplay tilbyder.
Men hva, det er en testfase og deres kundeservice syntes da også det var lettere knoklet - trods alt, så det kan da være det blir mere synligt og større dækning en pt
Af bleed_blue
#287424
Er jeg den eneste, der oplever problemer med sync af lyd? Lige nu ser jeg Arsenal-Tottenham og her er kommentatorlyden et par sekunder forsinket. Det sjove er, at publikumslyden virker til at være korrekt. Så, det må altså være Viasats mixing af kommentatorsporet, der er forsinket.

Jeg benytter både Chromecast Ultra og Apple Tv4k, men problemet her må være i Viasats tekniske departement.