Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Simon R.
#270556
Ser ud til, at 229,- er den nye pris hos EG for 4K film - det skal jo nok få flere til at købe fysiske medier, at sætte priserne op - og så endda uden danske undertekster....
Brugeravatar
Af Vailant
#270558
Synes det er underligt, at det i det hele taget kan betale sig, at producere flere udgaver af samme medie. Der er så meget plads på de skiver, at det i hvert fald ikke kan være undskyldningen for at udelade undertekster/lydspor. Og så kunne man nøjes med ét medie og bare lave forskellige covers.

Og når man har dem (undertekster/lydspor) i forvejen på BD udgaven, hvorfor hulen så ikke "bare" lægge dem på fra starten. Tidskoder osv. må vel være de samme, hvis der ikke er ændret på længden af filmen.

Man vil sgu da også bare sætte omkostningerne op! !:(
Af nickell
#270681
Jeg skrev følgende på Elgigantens hjemmeside:

Der mangler undertekster på 4K-skiven
Det er for ringe af Disney. Man kan ikke sælge en 4K-film med en Bluray, hvor der kun er danske undertekster på sidstnævnte!

Den kommentar vil de så ikke oprette, den er 'modereret', men de nævner ingen grund.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270684
Jeg fik skrevet det samme, den har de accepteret, dog uden brok over Disney :)

Det er da forhåbentlig til hjælp for de danskere, som absolut ikke kan se film uden de tekster, og surt man ikke kan returnere når man først har brudt indpakningen.
Af coffee
#270689
Jeg fik refunderet halvdelen, da jeg brokkede mig til Elgiganten over Thor 4K udgaven.
Af janbau
#270719
Jeg har bestilt en 4 K udgave og håber der er Danske undertekster den skulle komme i morgen Torsdag. Jeg må dog hellere forhøre mig hos Elgiganten og så nøjes med Alm Bluray udgave eller penge tilbage og så bestille den et andet sted med danske undertekster.
Af Dusty
#270726
Jeg havde forudbestilt min i Elgiganten, og den ankom torsdag i sidste uge.
4K udgaven er i Dolby Vision. Det var en positiv overraskelse. Ingen tekster på 4K udgaven. Lidt belastende de ikke havde skrevet det, men jeg downloade DK tekster til min OPPO så det var nemt at håndtere den vej.
Filmen var god, meeen ikke så god som den foregående synes jeg.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270737
janbau skrev:Jeg har bestilt en 4 K udgave og håber der er Danske undertekster den skulle komme i morgen Torsdag.
Det virker som Disney har snydt danskere endnu engang. Hvordan den engelske (amazon.co.uk) ser ud, kunne være spændende at se, altså hvilke andre sprog de tilbyder der, tror ikke de har givet dem samme fransk tale udgave med engelsk for hørehæmmede tekster..
Dusty skrev:Jeg havde forudbestilt min i Elgiganten, og den ankom torsdag i sidste uge.
4K udgaven er i Dolby Vision.
Det er så samme som min, og fedt at vide den har DV hvis man skulle få sådan en opgradering af hardware en dag.