Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kabri
#310526
Det er ærgerligt med apocalypse now. Jeg havde glædet mig til at gense den med nyt cut og højere kval... Man orker ikke rigtig at lave en amerikansk bruger nu hvor man har købt en god håndfuld film på dansk konto.
Af lommeregner
#310529
kabri skrev:Det er ærgerligt med apocalypse now. Jeg havde glædet mig til at gense den med nyt cut og højere kval... Man orker ikke rigtig at lave en amerikansk bruger nu hvor man har købt en god håndfuld film på dansk konto.
Det er nu forholdsvis enkelt at lave en ny brugerprofil til amerikansk iTunes og skifte mellem Danmark og USA på Apple TV. Der er indimellem mange gode tilbud på den amerikanske samt mange film, som ikke findes på den danske, hvorfor jeg køber begge steder.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#311237
Nu i 4K/HDR:
Doctor Sleep
The Kitchen
De dødes sø
Jeg kommer hem igen til jul
The Man in the Trunk
Midway (2019)
Ford v Ferrari
Superman: Red Son
Knives Out
Abominable
Terminator: Dark Fate

Nu i Dolby Atmos:
Doctor Sleep
Ford v Ferrari
Brightburn
Goosebumps 2
Zombieland
Batman Returns
Batman & Robin
Terminator: Dark Fate

Liste: Film i 4K HDR & Dolby Atmos på iTunes
Af kabri
#311399
lommeregner skrev: 21. feb 2020, 10:35
kabri skrev:Det er ærgerligt med apocalypse now. Jeg havde glædet mig til at gense den med nyt cut og højere kval... Man orker ikke rigtig at lave en amerikansk bruger nu hvor man har købt en god håndfuld film på dansk konto.
Det er nu forholdsvis enkelt at lave en ny brugerprofil til amerikansk iTunes og skifte mellem Danmark og USA på Apple TV. Der er indimellem mange gode tilbud på den amerikanske samt mange film, som ikke findes på den danske, hvorfor jeg køber begge steder.
Det var overraskende nemt. Det skulle bare et lille skub til.. altså covid-19.
Det er smart at man kan skifte bruger direkte i den sidestillede menu på AppleTV.
Af Henxian
#311415
kabri skrev: 17. mar 2020, 09:10
lommeregner skrev: 21. feb 2020, 10:35
kabri skrev:Det er ærgerligt med apocalypse now. Jeg havde glædet mig til at gense den med nyt cut og højere kval... Man orker ikke rigtig at lave en amerikansk bruger nu hvor man har købt en god håndfuld film på dansk konto.
Det er nu forholdsvis enkelt at lave en ny brugerprofil til amerikansk iTunes og skifte mellem Danmark og USA på Apple TV. Der er indimellem mange gode tilbud på den amerikanske samt mange film, som ikke findes på den danske, hvorfor jeg køber begge steder.
Det var overraskende nemt. Det skulle bare et lille skub til.. altså covid-19.
Det er smart at man kan skifte bruger direkte i den sidestillede menu på AppleTV.
Hvad gør du med betalingen ? Kan man bruge dansk kreditkort ?
Nu er det mere relevant, da holywood er begyndt at frigive en masse film før tid på den amerikanske iTunes pga, corona. De er desværre ikke i den danske iTunes.
Af Flemming Larsen
#311616
Prisen er sat ned på en del film i dag. Blandt andet 8 film i fast serien. Alle 8 for 249.- Doctor Sleep er allerede nede i 99,-
Af thewoet
#311631
Jeg har lige Købt Joker til 99, samt IT: Del 2 til 49 og Doctor Sleep til 99. Så nu jeg klar til at blive skuffet :p
Af Henxian
#311635
Viaplay har også sat de samme film på tilbud. Nogle er billigere, men desværre ikke i 4K og HDR
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 68