Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Denner
#324223
Så blev den opgraderet, samme dag skriver Apple sjovt nok til mig at den allerede er i DV og Atmos, well better late than never :)
Af Denner
#324234
Mit Apple TV vil så på ingen måde afspille Hobitten filmen efter den er opgraderet, den begynder at "loade" og hopper så tilbage til film "siden" med info om filmen, hvor man kan trykke afspil osv.
Har prøvet at genstarte Apple TV, men det løser ikke problemet, nogen der har samme problem efter opgraderingen ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#324491
Jeg er lidt ærgerlig over, at man ikke har iTunes extra på nr. 1. Jeg har på de to andre, men der ligger 8 episoder, at noget bag-kameraet på 1-eren, som åbenbart er med i en af de andre non-extended, som så ikke er i UHD?!? Det er total rodet. Der ligger 3 versioner af første film i iTunes, men den i 3-pak - som er i UHD - har ikke iTunes extra.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#324494
Jeg har set de tre nu og jeg vil sige, at jeg er virkelig positivt overrasket. De står mega godt. HDR-effekten er - for det meste - brugt rigtig godt i Hobitten, og kun enkelte steder kammer det lidt over med lidt for overmættede farver, som jeg ikke umiddelbart husker fra SDR-udgaven.

Jeg så LOTR1 i går, og den tager sig ikke nær så godt ud, desværre, men den er også 11 år ældre end den første Hobbit-film. Der er slet ikke samme dynamik i billedet og skarpheden er heller ikke i samme liga. Lydmæssigt klarer den sig også dårligere vil jeg umiddelbart mene.
Af Hooper
#324502
Det ser ud til, at samtlige Star Wars filmene nu er i 4k DV med Atmos, - bortset fra når jeg ser i mit bibliotek. Men søger jeg på dem, er de alle opgraderede.
Jeg har ikke haft tid til at prøve det af.
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 68