Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bagle
#270132
Jeg forstår ikke hvori begrænsnigen ligger mht udvalg af 4k titler.. har fx købt Valerian and the city of thousand planets i HD i storen men kan findes i 4k i den amerikanske store og på Blueray....?
Af Dusty
#270136
Torben Rasmussen skrev:... er den overhovedet 9 kr. værd?
Jeg har de 2 første på BD... jeg synes de er ret gode faktisk :-) og da det for nyligt endelig gik op for mig man kan vente en måned med at se lejefilm, har jeg flottet mig og spenderet de 9 kroner. Glæder mig :-)
Brugeravatar
Af bendix
#270206
Jeg synes jeg har hørt at The last Jedi skulle være Disneys første DolbyVision udgivelse. Ved i om det er tilfældet med ITunes udgivelsen. Den står stadig bare til “hd” under forudbestilling.
Af kamikazedk
#270211
Torben Rasmussen skrev:Skal man have set de foregående?
Ja det skal man, da det er afslutningen på en trilogi. Men de kan også begge anbefales - alle tre film er rigtig gode, og det er en af de mere vellykkede trilogier/franchises i nyere tid. Og med rigtig gode motioncapture præstationer fra mr. MoCap himself Andy Serkis:)
Brugeravatar
Af Pede8000
#270214
The Great Gatsby til en MEGET fornuftig pris lige nu (tror det var 39 eller 49).
Baz Luhrmann er bestemt ikke bange for at bruge farver og stor kontrast. Fint demo - materiale.
Senest rettet af Pede8000 7. apr 2018, 11:24, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#270445
bendix skrev:Jeg synes jeg har hørt at The last Jedi skulle være Disneys første DolbyVision udgivelse. Ved i om det er tilfældet med ITunes udgivelsen. Den står stadig bare til “hd” under forudbestilling.
Disney sælger ikke film i 4K HDR via iTunes endnu. Det gælder på tværs af Disney, Pixar, Lucasfilm og Marvel. Det er lidt spøjst, hvad de venter på, da de allerede sælger 4K HDR i USA på onlinetjenesten Vudu (dog til højere priser).
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270456
Det er pænt irriterende når der nu er en del film, som de godt kunne levere i 4K. Jeg gider næsten ikke købe Last Jedi i HD - så god var den heller ikke, at jeg kan tåle at se den alt for mange gange ekstra, så jeg vil helst ha' den i 4K i første omgang.
Af kamikazedk
#270466
Er det overhovedet muligt at købe/leje (leje først fra d. 16/4) The Last Jedi i I 4k med eller uden HDR herhjemme, uden at skulle anskaffe sig en fysisk skive (har ikke en UHD afspiller)?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 69