Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fidoble
#338280
Hmmm, jeg tjekkede i går aftes, der stod ikke længere danske undertekster?
Jeg tjekkede via Apple TV, men regner da med at teksten er ens på tværs af platforme?
Hvis jeg kigger via min iPhone på iTunes, står der heller ikke længere danske undertekster.
Brugeravatar
Af bendix
#338291
Sådan ser det ud på Apple TV appen
Vedhæftede filer
2BE52747-4ED0-407A-A77F-79CD3D590814.png
2BE52747-4ED0-407A-A77F-79CD3D590814.png (834.64 KiB) Vist 2211 gange
Af Fidoble
#338301
Det er da lidt interessant... Der er forskel på teksten i iTunes og ATV+ appen.
I iTunes står der, at der ikke er danske undertekster, men i ATV+ appen står der danske undertekster!?
Brugeravatar
Af bendix
#338303
Præcis, det er også derfor Apple undgår mit spørgsmål om hvornår jeg kan være sikker på at købe den “rigtige” version. Ærgerligt er det ihvertfald 🤐
Af aalb1970
#338333
De manglende danske undertekster lader til at være en trend. No Time to Die er langt fra det første eksempel. Det er også tilfældet med flere UHD Bluray udgivelser, bl.a. Mad Max 2 som jeg netop har fået ind ad døren. Der er norske, svenske og finske undertekster, men ingen danske.
Af Beckham
#338375
Det kunne da være fedt. Er ikke voldsom imponeret over kvaliteten på Blockbuster.

Men hvordan er det lige det fungerer med film inde på Apple TV? Har aldrig brugt det før. Men har fået A80J nu og den skulle vist have appen mener? Kan man bare signe op og købe\leje den enkelte film og så ikke andet?
Af Fidoble
#338377
Beckham skrev: 22. dec 2021, 13:57 Det kunne da være fedt. Er ikke voldsom imponeret over kvaliteten på Blockbuster.

Men hvordan er det lige det fungerer med film inde på Apple TV? Har aldrig brugt det før. Men har fået A80J nu og den skulle vist have appen mener? Kan man bare signe op og købe\leje den enkelte film og så ikke andet?
Ja, det kan du. Jeg benytter ATV+ appen på min Shield i soveværelset og der har jeg adgang til de film jeg har købt via iTunes. Hvis du har abonnement på tjenesten kan du selvfølgelig også se de film og serier der er tilgængelige på den.
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 68