Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#280047
Det er bare ikke en man ser mere end én gang. Når man først er nået igennem den, så er spændingen ligesom ødelagt.
Af Brixen
#280234
Søren Chr skrev:Er der nogen der ved hvorfor der ikke er DK undertekster på Shutter Island?
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har før oplevet film uden DK undertekst. Hvis jeg synes jeg ikke kan undvære dem, og ikke opdagede det inden jeg købte, har jeg "rapporteret et problem" og fået pengene tilbage.
Af Angel
#280801
Jeg kom til at købe The Town "biograf version" igår ved en fejltagelse og ville selvfølgelig hellere have haft Extended udgaven. De koster begge 99 kr. Kan se at man har 14 dags fortrydelsesret. Er der god mulighed for at få pengene tilbage eller få den skiftet ud med extended udgaven, hvis man kontakter Apple?
Af GodmotherTycoon
#280814
Angel skrev:Jeg kom til at købe The Town "biograf version" igår ved en fejltagelse og ville selvfølgelig hellere have haft Extended udgaven. De koster begge 99 kr. Kan se at man har 14 dags fortrydelsesret. Er der god mulighed for at få pengene tilbage eller få den skiftet ud med extended udgaven, hvis man kontakter Apple?
Du må høre dem ad - vi er nok flere der gerne vil høre hvad de svarer :)
Af Angel
#280818
Jeg fik annulleret købet efter jeg havde forklaret ham stille og roligt, at jeg troede både biograf og extended versionen var i samme køb. Når man søger efter The Town kommer kun den almindelig frem helt øverst, hvor extended versionen kommer længere nede, så overså den helt. Forklarede ham også at jeg havde Batman V Superman, hvor man kunne vælge både biograf og Ultimate Cut i samme køb. For noget helt andet koster The Town Extended Version også 99 kr. som den almindelig gør.

Supporten var forstående. Han kunne ikke bytte om på dem, men annullering gik han med til, så jeg får pengene inden der er gået 30 dage alt efter, hvilken bank jeg har. Og han sagde, at jeg var velkommen til at ringe igen, hvis der skulle opstå samme situation. Man skal selvfølgelig have en god grund, for at det ikke virker som om man vil se den gratis ved at få pengene retur. Jeg vil ihvertfald være meget opmærksom næste gang jeg køber en film, når jeg ved at der eksistere en extended version eller lign :)
Af aalb1970
#281470
The Matrix er ikke i Atmos her. Kun 5.1. Hvilken iOS version kører du med?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#281473
Mærkeligt. Hos mig er alle ikonerne under filmen forsvundet på Matrix-filmene. Der står hverken HDR, 4K eller noget som helst andet. Det er umiddelbart de eneste film i mit bibliotek, som har denne fejl.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 69