Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flomsen
#296989
Fik købt alien 6 film og X-men 9 film i HDR og alle med dk undertekster for ialt ca 200.-dkr på den engelske iTunes :)
Af Wood
#297318
Ifm opdatering af min ATV i dag ser jeg lige, at ca 50% af mine købte film nu kun findes i / er blevet downgradet til FHD billede og 5.1 lyd kvalitet... ? ? ?det er sagsuseme sløjt, at Apple åbenbart ikke magter at holde bedre styr på deres metadata i deres lukkede system. Må lige vente en uges tid og se om Apple får styr på den fejl.... suk.
Af Hooper
#297349
Desværre helt enig med Wood! Og selv i den nye ATV app på iPad Pro, hvor alle købte film i 4k og HDR vises, er det samme resultat.
Det håber jeg meget er en midlertidig fejl fra Appels side!!!!
Og flere filmikoner vises i spansk, tysk eller endda asiatisk udgave / tekst!
Men ellers er oversigten over film, blevet lidt bedre på iPad.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#297356
Samme her. Adskillige film er nu nedgraderet til HD. Eksempelvis Harry Potter serien, Nolans film, X-men filmene, Die Hard, DaVinci mysteriet.
Af ZackGem
#297385
Jeg har en udfordring med at alle "thumbnails" - Altså coverbillederne i oversigten mangler på iTunes på PC.
Jeg har prøvet at reinstallerer iTunes uden de kommer igen.
Har i nogle ideer til hvad problemet kan være? / En løsning?
Covers er synlige på ATV - Det er kun iTunes på PC jeg pludeslig har dette problem.
Af MickDK
#297409
Oplever andre af jer ind imellem at bestemte film man har købt bare ikke vil starte?

Skulle se Prometheus 4K HDR købt på iTunes (og har set flere gange tidligere), men denne gang skete der intet. Den stod bare og snurrede i +10 minutter inden jeg gav op.

Vi testede 3-4 andre 4K film og de startede på få sekunder. Men netop den film vi ville se gad naturligvis ikke starte, det var drønirriterende.

Tror jeg køber flere film fremover på skiver...
Af Wood
#297410
Jeg har nogen gange oplevet, at en film kan være lidt sløv til/langsom om at starte, men har endnu (heldigvis) tilgode at opleve at en film ikke vil starte overhovedet...
Af MickDK
#297411
Det er sket 2-3x for mig - nærmest som om at den server hvor filmen jeg vil se ikke gider svare (men andre har ingen problemer). Det er temmelig irriterende når man har gæster og alle sidder og venter på at der sker noget :(
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 68