Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jkn789
#338204
Har netop købt No time to die på iTunes og så er der ingen danske undertekster tilgængelige?
Der er ingen oplysninger om dette når man køber, det kan først ses når man starter filmen og vælger undertekster.
Er dette normalt? og er der nogen måde man kan se hvilke undertekster sprog der er tilgængelige før køb.
Lidt irriterende at give 169 kroner for en film uden danske undertekster uden at vide det på forhånd.
Af Flemming Larsen
#338214
jkn789 skrev: 18. dec 2021, 00:35 Har netop købt No time to die på iTunes og så er der ingen danske undertekster tilgængelige?
Der er ingen oplysninger om dette når man køber, det kan først ses når man starter filmen og vælger undertekster.
Er dette normalt? og er der nogen måde man kan se hvilke undertekster sprog der er tilgængelige før køb.
Lidt irriterende at give 169 kroner for en film uden danske undertekster uden at vide det på forhånd.
Jeg er i samme båd med denne film, og venter oplysninger om hvad der sker.

Der ligger nu en hel del film ved Apple, hvor der ikke er Danske tekster på. Jeg har jævnligt måtte rapportere et problem, og dermed få mine penge tilbage. Det har så aldrig været noget problem.
Brugeravatar
Af bendix
#338216
Jeg har lige købt No time to Die beskrivelsen sagde DK undertekster men..
Vedhæftede filer
341EDD59-496A-48A9-ADC5-EB66B7C10B70.png
341EDD59-496A-48A9-ADC5-EB66B7C10B70.png (841.55 KiB) Vist 1612 gange
Af jkn789
#338222
Til Flemming Larsen.
Hvilken mail adresse har du skrevet til angående undertekster?
jeg vil prøve at gøre det samme.
Af Flemming Larsen
#338224
jkn789 skrev: 18. dec 2021, 15:16 Til Flemming Larsen.
Hvilken mail adresse har du skrevet til angående undertekster?
jeg vil prøve at gøre det samme.
Det er ikke mig selv, som venter svar. Men en fra Recordere.dk, som har haft snakket med en fra Apple, som skulle få svar ind for 4 dage. Jeg har selv fået annulleret min indtil, at jeg ser, om den snart kommer i en rigtig udgave.

https://forum.recordere.dk/no-time-to-c ... page4.html
Af jkn789
#338226
Ok, tak, jeg følger lige med i den tråd
Af Fidoble
#338233
Der står Dansk det ene sted og lidt længere nede står der Dansk (Danmark)… har i valgt de rigtige undertekster? Måske der er to versioner? Har ikke selv prøvet, det er blot et forslag :)
Af jkn789
#338240
Til Bendix.
Hvem skal man have fat i hos Apple for at få sine penge retur?
Brugeravatar
Af bendix
#338241
Jeg gik ind på mine køb fra min Apple konto og anmodede om refusion. Men jeg bad egentlig om at få DK undertekster og kunne de ikke det ville jeg have refusion. De svarede her til morgen at den var igangsat.
Jeg har så svaret at hvordan ved jeg hvornår beskrivelsen er korrekt.
Af Flemming Larsen
#338243
bendix skrev: 19. dec 2021, 09:56 Jeg gik ind på mine køb fra min Apple konto og anmodede om refusion. Men jeg bad egentlig om at få DK undertekster og kunne de ikke det ville jeg have refusion. De svarede her til morgen at den var igangsat.
Jeg har så svaret at hvordan ved jeg hvornår beskrivelsen er korrekt.
Du må meget gerne skrive, hvad de svarer på dit spørgsmål.
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 68