Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flemming Larsen
#344777
kabri skrev: 25. aug 2022, 10:05 Nogen opdatering på atmos situationen Flemming? Jeg vil se den med atmos og så kan jeg jo lige så godt vente til den bliver billigere, har alligevel ventet så længe allerede...
Stadig ingen Atmos. Jeg så i går, at prisen stod til 169,- Men jeg har forudbestilt min for lang tid siden, og kan se at jeg åbenbart har forudbestilt den til 139,- Så det er ok. Det er en fed film.
Af Flemming Larsen
#344822
kabri skrev: 26. aug 2022, 12:07 Så slår jeg koldt vand i blodet.
Altså der står Atmos alle steder. Men jeg kan ikke få det frem. Er der andre, som har filmen, og kan sige om der er Atmos lyd på?
Af Flemming Larsen
#344887
Er der slet ikke andre, som har købt Top Gun Maverick, og kan sige om, der er Atmos lyd på. De forskellige steder ved Apple, står der at der er Atmos lyd på, men jeg har det ikke.
Af Flemming Larsen
#344896
CSP skrev: 29. aug 2022, 15:45 Der er Atmos lyd på den, jeg har ingen problemer.
Så fatter jeg ikke noget. Jeg har prøvet 20 forskellige titler, både ved Apple, HBO MAX og Disney +. Denne her er den eneste der er problemer med. 🤬
Af Bond
#344926
Jeg har købt den, og den har Dolby Atmos hos mig også.
Dog fik jeg 2, måske 3 lyd dropouts under hele filmen. Dropouts på atmos lyd har tidligere været kendt på ATV 4K, og det tilsyneladende stadigvæk
Syns bare ikke jeg oplever det på Disney, Netflix eller HBO
Af Flemming Larsen
#344928
Jeg kan stadig ikke få Atmos på. Har prøvet, at tjekke i soveværelset også, men det er det samme. Så prøvede jeg at sætte datterens ATV til, men det ændrer ikke noget. Jeg troede nemlig først, at det kunne have noget at gøre med, at mine to var på Beta firmware. Men det er der ikke på datterens. Så er sgu noget underligt. Dropouts har jeg ikke oplevet noget af.
Af Flemming Larsen
#345047
Rasmus Larsen skrev: 5. sep 2022, 09:25 Kan forskellen være, at du har forudbestilt Flemming? Og andre ikke har? Så der måske ligger to versioner på serveren.

Top Gun Maverick fra iTunes blev brugt af Philips til en demo på IFA. Her havde den også Dolby Atmos.
Ja, den var forudbestilt for lang tid siden. Men det skal jeg vel ikke straffes for. Der står jo Dolby Atmos. Men det er der ikke.
Af Flemming Larsen
#345055
Rasmus Larsen skrev: 5. sep 2022, 14:32 Jeg mente blot, om det kunne være årsagen. Ikke at det var retfærdigt eller at man skal acceptere det.
Det var ikke for at være mopset.
Er nu lidt ligeglad. Nu har jeg bedt om, at få mine penge tilbage, og så køber jeg den igen, når den er er nede i 49-79 kr. så må jeg håbe, at der ikke er fejl hos mig til den tid. Nu har jeg jo set den. :)
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 68