Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#341262
Oversigt: Film i 4K HDR og Atmos på Apple TV (iTunes)

Nu i 4K/HDR:
The Godfather I
The Godfather II
The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone
Iron Man 3
Resident Evil: Welcome To Raccoon City

Red Eye
Ordinary People (1980)
Rumble
Den Amerikanske flygtning

Young Adult

Niels Neutron Det lille geni

The Rugrats Movie

Queenpins

Marry Me

Blacklight

Desperate Riders

Summer of Soul (or When the Revolution Could Not Be Televised)

Af Fidoble
#341265
Nogen der kan fortælle mig hvorfor der tilsyneladende ligger 2 ens versioner af filmen 300?
Det er både 1'eren og 2'eren samt 2 ens bokssæt?
Af Flemming Larsen
#342576
Så har Apple lagt endnu en ny film ud, hvor der ikke er Dansk tekst på. Svensk og Norsk, men ikke Dansk. Det drejer sig om filmen Uncharted. Hvad Fan… sker der for dem???
Af Flemming Larsen
#342582
Fidoble skrev: 19. maj 2022, 14:42 Det har jeg også lagt mærke til, men tænker det kommer, som med James Bond - No Time To Die
Ja, det kommer nok. Men er totalt latterligt. Blockbuster har Danske tekster på.
Men nu så jeg den lige med Engelske. Og så får jeg pengene tilbage. Så må jeg se, om jeg køber den igen.
Brugeravatar
Af elcom
#342585
Rasmus Larsen skrev: 23. mar 2022, 12:10 men hvad dækker denne nye Mario Puzo-udgave over? Og erstatter den i praksis det originale 'cut' af 3'eren?
Godfather 3 har jo gennem tiden været meget udskældt. "The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone" skulle være Coppolas endelige cut og ifølge ham selv det cut som han og Puzo oprindeligt havde tænkt den. Så ja, den erstatter for Coppola den oprindelige 3er.

Jeg har ikke selv fået den set endnu, men har mine tvivl om de radikalt kan ændre det store.
Af Flemming Larsen
#342596
elcom skrev: 19. maj 2022, 21:45
Rasmus Larsen skrev: 23. mar 2022, 12:10 men hvad dækker denne nye Mario Puzo-udgave over? Og erstatter den i praksis det originale 'cut' af 3'eren?
Godfather 3 har jo gennem tiden været meget udskældt. "The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone" skulle være Coppolas endelige cut og ifølge ham selv det cut som han og Puzo oprindeligt havde tænkt den. Så ja, den erstatter for Coppola den oprindelige 3er.

Jeg har ikke selv fået den set endnu, men har mine tvivl om de radikalt kan ændre det store.
Jeg har set The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone. Og må ærligt indrømme, at jeg ikke kan se forskellen. Der er nok noget som er fjernet, og noget nyt lagt ind. Men ikke noget som jeg husker.

Er så ved, at se serien The Offer over Paramount, som er baseret på en del problemer, som de har haft i forhold til, at kunne udgive den, grundet modstand fra den Mafiaen. Hvor meget der er sandt ved jeg ikke, men de har skruet en ret fed serie sammen.
Af Flemming Larsen
#342695
moose74 skrev: 24. maj 2022, 18:27 Hvorfor er der ikke danske tekster på nye film på iTunes

Trals at smide 169kr


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det lyder som om, at du har købt Uncharted?

Du kan jo altid, få dine penge tilbage, inden for de første 14 dage.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#343689
Oversigt: Film i 4K HDR og Atmos på Apple TV (iTunes)

Nu i 4K/HDR:
Doctor Strange In The Multiverse of Madness
The Northman
Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore
Uncharted
Sonic the Hedgehog 2
Carlito’s Way
Jackass Forever
The Lost City
Morbius
Licorice Pizza
The Unbearable Weight of Massive Talent

Speak No Evil
Bridget Jones’s Diary
C'mon C'mon

Moonshot

The Devil You Know

Bad Guys De er super barske
Fatherhood

Dog

Father Stu
Nine Days
The Eyes of Tammy Faye
Blue Bayou
American Underdog
A Journal for Jordan
Redeeming Love
Studio 666
Constantine - The House of Mystery
Above Top Secret: The Technology Behind Disclosure
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 68