Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#251821
Egholm skrev:Jeg ved ikke, om jeg er begyndt at se spøgelser, men jeg synes altså ting har det med generelt at forsvinde i 4k/HDR hos Amazon. Det seneste eksempel hos mig er Goliath, som jeg ikke længere kan finde i 4K. Andre med sådanne oplevelser?
Har lige tjekket på mit Sony Android tv og her er Goliath stadigvæk tilgængelig i 4K.

Men bortset fra det....så bad Amazon jo mig om at ringe til dem i forhold til den manglende 4K udgave af Grand Tour. Det gjorde jeg så hertil aften....men ikke overraskende så kom der ikke just ret meget ud af dette. Gutten jeg snakkede med var som sådan ganske flink, men det eneste han gjorde var at bede teknikerne om at kigge på det. Så skulle jeg vente et par timer og prøver igen....vil blive MEGET overrasket hvis Grand Tour er tilbage i 4K om et par timer...;-)
#251859
Nå...tog lige en snak mere med Amazon supporten igen hertil aften. De foreslog bl.a. at deregister appen, men det hjalp selvfølgelig ikke. De noterede dog min tv model osv. inden de sendte sagen videre til tech teamet.

Er dog fortsat ret nysgerrig for at høre om andre med Sony Android tv også har "mistet" Grand Tour i 4k udgaven?
#251865
Bare til info, så har jeg taget fat i Amazon og de er også ved at undersøge sagen. Jeg har henvist til denne tråd for praktiske eksempler.

Så hvis der er andre derude, som oplever problemet, så meld jer meget gerne på banen og skriv hvilke enheder I ejer og hvilket 4K-indhold I mangler på enheden. Det vil formentlig kunne hjælpe Amazon med at lokalisere fejlen.
#251890
Nyt på Amazon i juni 2017

Billede


Long Strange Trip
Den 2. juni lander Long Strange Trip på Amazon Prime Video. Long Strange Trip er instrueret af Amir Bar-Lev (The Tillman Story) og produceret af Martin Scorsese (The Last Waltz), og er den første full-length dokumentar om bandet The Greatful Deads vision og kompromisløse forpligtelse til deres publikum, som gjorde bandet fra the Bay Area til et af de mest indflydelsesrige musikgrupper i deres generation. Den 30 år lange Greatful Dead odyssé var en af de mest usandsynlige successer i rock´n´roll historien.
I dokumentaren samler Bar-Lev hudærlige interviews med både band, road crew, familiemedlemmer og bemærkelsesværdige Deadheads, og løfter sløret for den hidtil ufortalte historie om The Greatful Dead og den frit løbende psykedeliske subkultur, der spirede omkring dem

Long Strange Trip vil være tilgængelig på engelsk med spanske, franske, italienske og portugisiske undertekster.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=kinRVgYCYL8


Le Mans: Racing is Everything
Amazon Original Series ’Le Mans: Racing is Everything’ får global premiere fredag d. 9. juni på Amazon Prime Video. Serien handler om ”the Mount Everest of Motorsports”. Også kendt som det barske 24-timers motorløb, der har fundet sted årligt i Le Mans, Frankrig siden 1923. Det næsten 100 år gamle racerløb har haft alt fra Formel 1-legender til Hollywoodstjerner – herunder Paul Newman, Steve McQueen og Patrick Dempsey – bag rettet.

Fra Kuala Lumpur til Côte D’Azur, filmet i 4K og med hidtil uset adgang til seks af de konkurrerende hold er Le Mans: Racing is Everything en insiderhistorie om et racerløb, der presser teknologien til det yderste.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=qB9sGOAeTmE
#252530
Eneste nyhed på Amazon i juli er:

The Last Tycoon
D. 28. juli bliver The Last Tycoon tilgængelig på Amazon Prime Video. Serien er baseret på den sidste roman af F. Scott Fitzgerald, som i år har 75 års jubilæum. The Last Tycoon følger Hollywoods Golden Boy, Monroe Stahr (Matt Bomer, White Collar), der kæmper mod hans mentor og chef Pat Brady (Kelsey Grammer, Frasier) om fremtiden for deres studie. I en tid karakteriseret af The Great Depression såvel som den stigende internationale indflydelse fra Hitlers Tyskland viser The Last Tycoon 1930’ernes Hollywoods passion, vold og høje ambitioner. Lily Collins (The Blind Side) medvirker som Celia Brady, mens Rosemarie DeWitt (La La Land) medvirker som Rose Brady og Dominique McElligott (House of Cards) som Kathleen Moore. Vinder af Pulitzer prisen og legatmodtager af Fitzgerald Scholar, A. Scott Berg, er co-producer.

Trailer her: https://youtu.be/oR9wOvvCZ1k
#252626
Nå...af nysgerrighed startede jeg så lige Le Mans serien i dag og selvom den ikke var at finde under UHD sektionen og der heller ikke stod noget med UHD i beskrivelsen, så kørte den rent faktisk op i 4K\HDR. Lidt forvirrende...:-)
#252630
Beckham skrev:Så kom jeg hjem og fik tjekket tv'et....og sørme om ikke UHD versionen også er dukket op her igen..:-)

Rasmus....om det er din indsats eller ej som har gjort det, så under alle omstændigheder tak for indsatsen..:-)
Den er også tilbage jos mig i app'en på webOS. Herligt :)

Le Mans angives i oversigten med HDR-logo hos mig, men ikke som UHD. Ligesom dig får jeg den dog alligevel igennem i højeste kvalitet, når jeg trykker play.

PS: Jeg har talt frem og tilbage med Amazon, men har ikke modtaget noget konkret svar i sagen.
Vedhæftede filer
IMG_2372.JPG
IMG_2372.JPG (1.79 MiB) Vist 12882 gange
#252636
Fedt at GT også er tilbage på WebOs Rasmus! Personligt har jeg heller ikke fået noget konkret svar. Snakkede også bare frem og tilbage med dem og så var GT lige pludselig tilbage en dag..:-) Bemærkede egentlig også godt HDR mærkaten her på Android tv...

Har ikke brugt undertekster på nogle af de shows jeg har set, så det skal jeg ikke lige kunne sige noget om thomas.hedeboe.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15