Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#310908
Rasmus Larsen skrev: 24. feb 2020, 10:57 Til info: Der har her i tråden ikke været lister over nyt indhold på Amazon siden november 2019. Det er ikke fordi vi er stoppet, men simpelthen fordi Amazon ikke har udsendt noget.

Det er desværre meget begrænset med nyt på den danske del af Amazon kontra Netflix, HBO mv.
Arh.. Skulle vi nu ikke lige. Kan godt være det er uden interesse for jer, men der er nu kommet nyt:

December:
- The Marvelous Mrs. Maisel: Season 3
- The Expanse: Season 4
- The Grand Tour: Season 4, Episode 1

Januar:
- James May: Our Man in Japan: Season 1
- Ted Bundy: Falling for a Killer: Season 1
- Star Trek: Picard: Season 1

Februar:
- Hunters: Season 1

Ikke meget, men bestemt ikke "ingen ting"

I marts ser der derimod ikke ud til at komme noget særlig interessant udover 2. afsnit af The Grand Tour Season 4.
#316293
Lige et hurtigt spørgsmål.
Jeg og en god kammerat har hver især et abonnement på amazon prime fuldstændig identiske i pris... Men ikke i indhold??
Mit tv er et LG og hans et lidt ældre sony begge smart tv.
Jeg kan uden problemer finde de første 3 sæsoner af serien Unforgettable med Poppy Montgomery og Dylan Walsh.... Men min kammerat kan ikke tilgå denne serie?? Andre der oplevet forskelle i indhold på tværs af forskellige skærme?
#316319
Provinsen skrev: 28. jun 2020, 11:43 Jeg er fuldstændig sikker, det er oprettet på Amazon s Uk side... Det giver ikke mening det her :o
Det skal ikke oprettes hos Amazon UK.
#319521
Nogen der ved om Utopia (2020) tv serien som er tilgængelig fra i dag af over det meste af verden via Prime Video, bliver tilgængelig her i DK på denne service, eller bliver vi igen "snydt" for Prime Video indhold som det ofte er sket før ?
Hvis den ikke kommer pga rettigheder, er der så evt nogen der ved hvem der har streaming rettigheder til den i DK ?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15