Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#340813
Det gør jo ingen forskel for mig, men udover det, så er den i det hele taget temmelig clunky. Det er ikke en forbedring, men de er tilsyneladende ret vilde med det der X-Ray hejs…
#340838
Jeg syntes nogen gange det er irriterende at apps bruger den indbyggede afspiller. For på TV2 Play vil jeg ikke have undertekster på dansk kildemateriale, men det husker afspilleren så når jeg vil se en film eller serie via Apple TV+, så skal jeg slå undertekster til igen. Kunne være rart at "Auto" funktionen var bedre implementeret.
#346348
Det ser ud som om at The Peripheral blev optaget i 24.000Hz men bliver vist ved 23.976Hz ::l ;;)
#355139
Så stiger prisen på Amazon prime fra 45 til 59 pr måned, har netop fået mail om at prisen stiger fra i dag.
#355145
omvendt er det stadig den billigste streaming tjeneste, og ja deres oversigt kunne være bedre. Synes egentlig de har et ok udvalg, men ja man skal lede efter det.
#355155
steadi skrev: 16. nov 2023, 14:54 Prisstigningen var egentlig ikke en overraskelse, synes jeg. Prisen stiger som regel kort tid efter, at en streamingtjeneste har udtalt, at de "vil fokusere på danske shows til danskerne" :D
Gad vide om det er noget folk vil have… Jeg ser nærmest aldrig noget på dansk, og jeg har ikke indtryk af at min omgangskreds ser meget dansk tv.
#356371
Prime har tilsyneladende taget hul på en bekymrende ny praksis.

De sidste to ikke-UHD film jeg har startet på Prime har været 50Hz/25 billeder i sekundet :( Specifikt To Catch a Killer og Beautiful Disaster. Ligesom hos HBO Max tror jeg at film i UHD-opløsning er sikre, men det er sgu en trist udvikling, hvis man skal til at se sig for hos Prime.

Jeg kunne så se de to film i den rigtige hastighed hos Hulu, men sådan vil det jo ikke altid være muligt...
#356372
Det gælder også for About My Father. Derudover fandt jeg ikke umiddelbart nogle, men det er stadig ikke smart. Man kan selvfølgelig håbe, at det bare er en svipser. De tre film er også tilføjet indenfor ret kort tid af hinanden.
#356532
Tak for info, du må gerne lave en opfølgning senere hen da jeg bruger tjenesten af og til ca 1-2 mdr om året og er glad for tjenesten. Håber ikke at det bliver ligesom på HBO Max så er det et farvel herfra da jeg stort set kun ser film/serier som ikke er blevet lavet af en streamingstjeneste selv. Lige på nær papirhuset, det er faktisk den eneste jeg har gidet at se men den var også god. Har lige set The Whale, Sicario, Green Book, Whisplash og så en stak gamle MGM/Orion/Cannon klassikere fra 80erne på Amazon Prime for allerførste gang og kan ikke mindes nogensinde før at jeg har set så mange gode film på kun en enkelt måned. synes deres udvalg er blevet ganske fornuftigt. Så please lad være med at ødelægge det hele, tak :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15