Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#331377
Jep. Nu taler jeg kun fra personlig erfaring, men det hakker en del. Noget mere end hvad man burde kunne forvente af et abonnement til den pris. Går selv med overvejelser om at opgradere til Kabel-TV for at slippe for det hakkende billede
#331626
Jeg har fået den nye Viaplay app på Apple TV. Der var dog grafiske fejl, inden jeg fik logget ind. Det nye design er 100 gange bedre. Det ligner meget Apples UI, som de bruger i Apple TV appen. Især den måde de marker, et afspillet afsnit.
Andre, som har fået opdateringen ?
#333980
Kan man se alle Premier League kampe direkte hvis man har Viaplay Sport eller er der stadig spærret for kl. 16 kampene lørdag ?
#340787
Som flere nok husker, så lagde vi tidligere månedlige lister over nyheder på Viaplay i denne tråd. Siden lanceringen af Streaming-kalenderen har vi samlet alle indholdsnyheder centralt deri.

Nogen har spurgt os, om det er muligt stadig at få en oversigt for en enkelt tjeneste uden resten af tjenesterne.

Det findes nu her: Nye film og serier på Viaplay i Danmark
#354843
Som kunde hos Viaplay irriterer det mig grænseløst, at selvom man betaler for den største pakke, så skal man stadig betale for at se film, der f.eks. kan være 5 år gamle.

Man skulle tro, at når man betaler premium, så ville det lukke op for flere fordele end "bare" sportspakken.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10