Log ind med sociale netværk
2. okt 2016, 12:22
#238925
Der er detaljeret information ud for alt, du overvejer at se. I stedet for "HD", vil der stå stå noget i retning af "ULTRA HD 4K" samt hvilket lydspor der er, f.eks. "5.1".
Husk, det kræver, du vælger det rigtige abonnement!
Husk, det kræver, du vælger det rigtige abonnement!
2. okt 2016, 12:43
#238926
Du kan på din fjernbetjening trykke på "123" knappen og vælge "(i)" for info mens du ser noget på Netflix, så viser den dig diverse info som fx 1080 eller 2160 (4k).
Går ud fra det er den samme fjernbetjening som ved en KS8005.
Går ud fra det er den samme fjernbetjening som ved en KS8005.
4. okt 2016, 12:01
#239066
Inde på Netflix' egen support side kan du se om det du har understøtter Netflix 4k. Det er også muligt at tjekke om du har det rigtige abonnement.
Link: https://help.netflix.com/da/node/13444
Link: https://help.netflix.com/da/node/13444
Log ind med sociale netværk