Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.
Brugeravatar
Af edinger
#229610 Med fare for at jinx'e det -- UnoTelly virker fortsat fint hos mig.
Af KimKaos
#229655
katbird skrev:Med unlocator og deres beta dns tager det lidt tid ,ihvertfald her søndag aften ,ca 1 min før der var hul igennem.


Men et hul er et hul som man siger O_O

Så virker det skal man bare være glad så længe det varer
Af martinaabo
#230015 Er der nogen som stadigvæk har en fungerende proxy via Unotelly til US Netflix? Jeg forsøgte uden held i går, med de forskellige testregioner på deres hjemmeside.
Brugeravatar
Af edinger
#230020
martinaabo skrev:Er der nogen som stadigvæk har en fungerende proxy via Unotelly til US Netflix? Jeg forsøgte uden held i går, med de forskellige testregioner på deres hjemmeside.


Ja.
Brugeravatar
Af edinger
#230757 Jeg fik den slemme "fejl 139" [139 NFErr_MC_AuthFailure] i aftes ved forsøg på afspilning af en ikke-dansk titel.

Herefter skiftede jeg til "US TEST 5" hos UnoTelly. Nu kører det igen :)
Af KBW
#230761 "Hello Kasper,

My apologies for any inconvenience. We do respect your decision of wanting to cancel the service. Your cancellation request has already been processed on March 08, 2016. Your subscription will no longer renew and will be automatically terminated at the end of your billing cycle.

We know that not being able to access the website you want is frustrating but UnoTelly is committed to deliver safe and secure browsing. I’m happy to let you know that we have rolled out a couple of fixes for US Netflix that you can try. Click here for the latest update on Netflix compatibility and the fixes: http://help.unotelly.com/support/discus ... ics/312208

If you are having any trouble setting up our latest fix, please do let us know - we're here to help!

Best Regards,
Carmela
UnoTelly Billing Support"
Brugeravatar
Af edinger
#230810 Godt nok giver UnoTellys "US Test"-settings adgang til US content. Desværre har jeg dog noteret mig et bemærkelsesværdigt fald i billedkvalitet. Ja, billedet er faktisk grynet og hvad jeg under normale omstændigheder ville betegne som aldeles uacceptabelt.

Det er forhåbentlig et overgangsfænomen, som der kommer styr på, efterhånden som de gode folk hos UnoTelly får hånd om geo-blocking problematikken.

Indtil da lever jeg med det.

Er det noget, I andre har bemærket?
Af sokken
#230811 Fredag aften havde jeg også dårligt billede men troede det var mit wifi der var galt med fordi igår aftes var billedet kvaliteten fint
Brugeravatar
Af edinger
#230821 @sokken:

Er du sikker på, at det, du så i aftes -- hvor det fungerede fint -- ikke var en film eller serie, som også er tilgængelig via dansk Netflix?

For hvis du vælger en titel, som både ligger hos dansk og amerikansk Netflix, er der ingen problemer.
Brugeravatar
Af edinger
#230833 @sokken:

Hehe!! OK. Der er du heldig. En Google-søgning afslører, at det er et problem, som flere oplever, efter Netflix' nylige crackdown.

Jeg sidder og ser et meget grumset afsnit af BBC-serien "Survivors". Til at begynde med var der endda buffering-problemer.

Så det kører ikke ligefrem som smurt i olie. Men jeg har tiltro til, at det nok skal blive godt.
Af sokken
#230854 På getflix virker Netflix også. Købte et livstid abonnement da de kørte noget tilbud men kunne ikke få det til at virke dengang så har lige prøvet i dag igen og så fik jeg det til at fungere
Brugeravatar
Af edinger
#236131 Jeg har lige opsagt mit abonnement hos UnoTelly. De lader til at have kastet håndklædet i ringen.

Til gengæld kan jeg bekræfte, i forlængelse af brugeren _sokken_ ovenfor, at australske Getflix fungerer upåklageligt med både US og UK Netflix.

Blot til orientering.