Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#220188
Jeg synes man mangler overblik i deres app. De burde ændre det til at de viser alle film opdelt i forskellige genrer, med små ikoner som så fylder hele skærmen. Jeg ved nemlig sjældent hvad jeg har lyst til at se når jeg åbner Netflix.
#220442
jaxxens skrev:Jeg synes man mangler overblik i deres app. De burde ændre det til at de viser alle film opdelt i forskellige genrer, med små ikoner som så fylder hele skærmen. Jeg ved nemlig sjældent hvad jeg har lyst til at se når jeg åbner Netflix.
Enig
#220500
Jeg synes faktisk det fungere rigtig godt som det er på ATV lige pt (Det får de garanteret ødelagt på det nye ATV). Når man har valgt brugerprofil, kan jeg vælge mellem;
'Anbefalinger til mig' - en masse forslag der er autogenereret på baggrund af mine tidligere valg. En blanding af serier og film og en blanding af genre.
'Set fornyligt' - en liste over ting jeg har set. Det er super godt hvis man har jonglere flere serier.
'Min liste' - en liste jeg selv har lavet med titler jeg vil se senere.
'Genre' - en masse forskellige genre, også til tider utraditionelle genre - ex. "Film med stærke kvindelige hovedroller". Disse genre er så igen underinddelt i et hav af sub-genre.
'Nyheder' - hvad der nu lige er tilføjet til Netflix
eller søgning - altså søg på skuespiller, titel, genre osv.
(jeg mener det er valg mulighederne).

Som jeg har forstået det, mangler 'Genre' valget på de fleste (hvis ikke alle) SmartTV udgaver af app'en - hvilket jeg synes er en stor fejl, da det er der jeg shopper mest rundt, når jeg ikke lige ved hvad der skal til.