Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#218661
Nu har jeg simpelthen afmeldt netflix. Jeg har fået nok. Der er kun stereolyd på følgende platforme: Apple TV, PS3 og Samsung Smart TV(2013)

Disse har før virket med Dolby Digital 5.1 (endda + på PS3).

Hvorfor er det at streamingtjenesterne ikke fatter at lyd også er en del af filmoplevelsen??. Itunes på Apple TV spiller max og har kunnet finde ud af det i årevis.

Nu ved jeg godt at det her er Flatpanels.dk, men kunne man ikke tage lydsiden op med Viaplay, Netflix og de øvrige filmtjenester.

Dolby Digital 5.1 er vel da det mindste man kan forlange af en habil film/serietjeneste i 2015. Jeg kan da ikke være den eneste med det synspunkt.
#218664
pkmadsen skrev:Nu ved jeg godt at det her er Flatpanels.dk, men kunne man ikke tage lydsiden op med Viaplay, Netflix og de øvrige filmtjenester
Vi har en oversigt over det her. Se tabellen og klik på platforme (lyd) fanen:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1414136449

Vi prøver at holde den opdateret og snakker løbende med tjenesterne, men med opdateringer der ødelægger/ændrer ting kan det til tider være svært at holde alt ajour.
#218706
Hej Rasmus . Jeg kender godt oversigten. Men det er da underligt at mine 3 platforme kun smider stereo ud. De er alle opdaterede og iTunes virker da som det skal med Dolby digital 5.1 , så det er vel heller ikke surround-anlægget det er galt med. Kan det være at man nu skal have det store abb. med 4K for at få DD 5.1?