Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#213749
Hejsa

Har lige købt et UHD smart tv fra LG.

Indtil videre er alt bare tip top dog indeholder yousee app kun yousee bio og ikke alle de andre smarte tinge som yousee play indeholder og man kan bruge på tablet.

Har læst at yousee er ved at teste deres app ift at den kan bruges med chromecast ligesom de har gjort med airplay.

Mit spørgsmål er nu om jeg behøver at bruge chromecast dongle når de går live med denne mulighed?
Som det er nu kan jeg streame direkte fra youtube og netflix på mobilen og over på smart tv (uden at bruge youtube eller netflix app på tv'et).
Det var mest for at teste hvordan jeg streamede over til tv'et fra min telefonen.

Det virker ikke med yousee play - men mon det gør når de er færdige med at udvikle/teste deres app ift chromecast ?

Eller hvad er det der gør at de andre tjenester virker ?

Håber der er nogle med noget viden omkring dette?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#213750
Netflix og YouTube (jo ejet af Google) har bidraget i udviklingen af det system der lå bag Chromecast til at starte med. Det blev kaldt DIAL, men siden har Google skiftet til en ny protokol.

Indtil videre har jeg kun fået det til at fungere - det virker i øvrigt også på PlayStation - med disse to apps, så de to ting hænger ikke 100 % sammen. Jeg tvivler på, at det kommer til at virke når Chromecast er klar til YouSee play. Det er da værd at prøve, men jeg tror bare ikke du skal regne med det :)
#213756
Bindesboell skrev:Hejsa

Har lige købt et UHD smart tv fra LG.

Indtil videre er alt bare tip top dog indeholder yousee app kun yousee bio og ikke alle de andre smarte tinge som yousee play indeholder og man kan bruge på tablet.

Har læst at yousee er ved at teste deres app ift at den kan bruges med chromecast ligesom de har gjort med airplay.

Mit spørgsmål er nu om jeg behøver at bruge chromecast dongle når de går live med denne mulighed?
Som det er nu kan jeg streame direkte fra youtube og netflix på mobilen og over på smart tv (uden at bruge youtube eller netflix app på tv'et).
Det var mest for at teste hvordan jeg streamede over til tv'et fra min telefonen.

Det virker ikke med yousee play - men mon det gør når de er færdige med at udvikle/teste deres app ift chromecast ?

Eller hvad er det der gør at de andre tjenester virker ?

Håber der er nogle med noget viden omkring dette?
Hvad er det du ikke kan med app'en fra LG store? Er bare nysgerrig ;)