Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#208931
Priskrig ? Blockbuster og YouseePlay sænker premiere film lejeprisen med 20% dagen efter Blockbuster premieren

Onsdag kostede størstedelen af premiere filmene 49,- på både blockbuster og YouseePlay. Dagen efter blev de sat ned med 20% til 39,-. Nu var TDC også absolut dyrest, idet TV2Play, Viaplay, Headweb, SF anytime m.fl. kun tog 39,-

Spændende at se, om vi får en reaktion fra konkurrenterne, eller om det vil være standard pris fremover
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#208936
iTunes tager stadig 49 kr. for mange premierefilm,,kan jeg se.

Er der nogen som kan se om Google Play Film har justeret priserne? (jeg har kun adgang til den amerikanske her pt.)
Af mich61
#208938
Rasmus Larsen skrev:iTunes tager stadig 49 kr. for mange premierefilm,,kan jeg se.

Er der nogen som kan se om Google Play Film har justeret priserne? (jeg har kun adgang til den amerikanske her pt.)
De tager 39,- :-)
Af mich61
#208939
Rasmus Larsen skrev:iTunes tager stadig 49 kr. for mange premierefilm,,kan jeg se.

Er der nogen som kan se om Google Play Film har justeret priserne? (jeg har kun adgang til den amerikanske her pt.)

Rasmus, hvad med en update på http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1418203294 ?