Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Colt16v
#206890
Nå, nu fik jeg så hentet opdateringen og lagt det på en USB key. Det viser sig så, at supporten ikke havde ret mht. opdateringen. Den version der ligger på TV'et, er nyere end den der ligger på deres hjemmeside. Rigtig godt arbejde fra LG's side..

Så Viaplay kommer ikke til at køre på mit TV, som det ser ud nu =/
#206891
Hej
Hør her: Tjek hvilket nr./version din software har på TVet.
Så ringer du til Viaplay support (tlf. nr. findes på deres website) og spørger
Dem hvad det nyeste nr./version hedder. Hvis så IKKE du har den nyeste software på dit TV
ringer du til LG support, så guider de dig.
(PS. Guide til opdatering står altså på LGs website, og der er ingen ben i det:))
#206896
ramlas skrev:Så må det være din netforbindelse, der ikke er god nok.
TDC gætter jeg!!! Din opload er for lille!
Jeg har Stofa 20/3mbit. Det kører Netflix 4k uden problemer, og når jeg kører Viaplay igennem PS3, så er der ingen problemer. Eller, helt fejlfri synes jeg nu ikke billedet er på Viaplay, men slet ikke i forhold til når jeg kører det over fjernsynets smart-tv.

Desuden, så burde Viaplay bare sænke billedkvaliteten, hvis forbindelsen ikke kan følge med. Det gør den over PS3, hvis der er mange der streamer (hvilket i sig selv ikke er iorden).

Alternativt må jeg anskaffe mig en Chromecast, men så skal jeg have ny smartphone, da WP8 ikke dur til det ::l
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#206898
Og du er OBS på, at apps vil bruge sin egen billedprofil, så du skal indstille TV'et igen når du bruger Smart-TV.
Af Colt16v
#206900
Torben Rasmussen skrev:Og du er OBS på, at apps vil bruge sin egen billedprofil, så du skal indstille TV'et igen når du bruger Smart-TV.
Den bruger den billedprofil jeg selv har instillet. Også når jeg kører Netflix.
Af Colt16v
#207379
I dag kom der opdatering til TV'et. Det har hjulpet en smule, men stadig ikke nok til at Viaplay er til at holde ud at se på. Desværre.