Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jonassen65
#205512
Jeg har lige købt Samsung UE46H7005 og nu kan jeg ikke se Netflix. Appen siger der ikke kan oprettes forbindelse til Netflix.

På mit gamle Samsung 6000 serie havde jeg ingen problemer med dette.

NOgen der ved hvad der er galt?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#205531
Først ville jeg tjekke om der ligger en opdatering klar til tv'et - eventuelt på Samsungs supportside, da opdateringen ikke altid skubbes ud til tv'ets opdateringsfunktion lige med det samme.
Af BCDK
#205760
Netflix virker heller ikke på mit Samsung UE7005 fra sidste år.

Det har virket, men pt. kan jeg ikke oprette forbindelse til Netflix.

Appen hænger bare. Og jeg mener "hænger", for jeg kan ikke trykke på Exit eller retur. Det reagerer tv'et ikke på. Jeg skal klikke på Smart-Tv igen, for at komme ud af Netflex-opstarten.

Har tjekket opdateringer - alt er tilsyneladende ok.
Har prøvet med et andet netværk - samme problem.
Jeg kan godt åbne andre apps, men Netflix - no way.
Jeg kan heller ikke slette Netflix-appen, da det åbenbart er en fast app på et Samsung. Ville ellers slette den, for så at oprette den igen, men det kan ikke lade sig gøre.

Så her står jeg. Jeg gider ikke at bruge mere tid på det. Håber på, at en eller anden finder en løsning.

Det er fa... godt, jeg lige er begyndt at betale for Netflix. Jeg får rigtig meget for mine penge ... O-O
Af Grandahl
#205776
BCDK skrev:Netflix virker heller ikke på mit Samsung UE7005 fra sidste år.

Det har virket, men pt. kan jeg ikke oprette forbindelse til Netflix.

Appen hænger bare. Og jeg mener "hænger", for jeg kan ikke trykke på Exit eller retur. Det reagerer tv'et ikke på. Jeg skal klikke på Smart-Tv igen, for at komme ud af Netflex-opstarten.

Har tjekket opdateringer - alt er tilsyneladende ok.
Har prøvet med et andet netværk - samme problem.
Jeg kan godt åbne andre apps, men Netflix - no way.
Jeg kan heller ikke slette Netflix-appen, da det åbenbart er en fast app på et Samsung. Ville ellers slette den, for så at oprette den igen, men det kan ikke lade sig gøre.

Så her står jeg. Jeg gider ikke at bruge mere tid på det. Håber på, at en eller anden finder en løsning.

Det er fa... godt, jeg lige er begyndt at betale for Netflix. Jeg får rigtig meget for mine penge ... O-O

Hva siger Samsung support?
Af BCDK
#205918
Ikke prøvet - endnu.

Har ikke haft tid til at sætte mig ind i, hvordan Samsung support virker - dvs. hvordan de skal kontaktes osv.

... men der er nok ingen vej udenom ... :(
Af jng
#205920
BCDK skrev:Ikke prøvet - endnu.

Har ikke haft tid til at sætte mig ind i, hvordan Samsung support virker - dvs. hvordan de skal kontaktes osv.

... men der er nok ingen vej udenom ... :(
Du kan bl.a. ringe til et ottecifret telefonnummer.
Af Grandahl
#205925
Du skal google Samsung support og finde deres Tlf nummer. Jeg har talt med dem omkring andre problemstillinger og fået hjælp den vej.
Af BCDK
#208316
Hej.

Jeg har fået min Netflix til at virke nu.

Havde fri fra arbejde, så jeg gik i gang. Fik fibernet installeret i hytten - 40/40 i stedet for 10/2. Jeg ændrede fra trådløs til kablet net på tv'et. Jeg opdaterede tv'et, da der lå en opdatering, da jeg søgte på det. Men ... det hjalp ikke.

Så jeg ringede til Samsung support. Der blev først prøvet med noget manuelle reset, uden det dog hjalp. Så gik supporten direkte på mit tv og lavede en total reset af alle apps. Efter genstart blev apps'ene automatisk geninstalleret.

Og vupti - så virkede Netflix igen.

Desværre så fik supporten så også nulstillet billedindstillingen ved samme lejlighed. Et opslag her på siden og finde indstillingerne, og så i gang med at justere billedet. Standard er et absolut f r y g t e l i g t og uholdbart billede. Hvis der er nogen, der lever med det, så må de være endog meget svagtseende...

Nu har jeg så mit tv som jeg vil have det igen - incl. Netflix.
Af Grandahl
#208326
Du skulle have ringet til dem for længe siden ;)

Men godt du fik has på problemet, go weekend