Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
#205174
Har et Samsung tv H7505 og prøver at få det her HBBTV til at virke. Som jeg har læst mig til er det noget med at finde en DR kanal og trykke på den røde knap, hvorefter man kan komme videre derfra. Det lykkes ikke rigtig, nogen der har noget erfaring her.

Jeg har Boxer tv hvis det gør nogen forskel. Tv antennestikket er direkte i tvét.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#205176
Og TV'et har internetforbindelse?
Af Grandahl
#205178
Ja det har den. Har også brugt den til at se Netflix via appen i tvét. Kom til at se et hvor der er skrevet om HBBTV at nogel tv muligvis skal instilles i menuén for at det fungerer. Ved ikke lige hvor det skulle være henne i menuén. Men må prøve at kigge på det når jeg kommer hjem.
Af zarabiuk
#205180
Først sørg for tv'et har den nyeste firmware.
Dernæst skal du downloade "HBBTV" app'en i smart hub'en og køre den. Den ligger under "Informationn"
Når det er gjort skal du slukke TV'et og tænde igen. Der vil nu være et nyt menupunkt under "System" der hedder "Datatjeneste", den skal stå til "aktiver". Så skulle HBBTV gerne virke, om ikke andet så efter et par minutter. Det er ikke altid den lille popup nede i højre hjørne kommer frem med det samme man skifter til en DR kanal.
Af j1956
#205182
Jeg har waoo troede ikke jeg havde hbbtv men da jeg trykkede på den røde knap var den der har et Panasonic AS640
Af Grandahl
#205190
zarabiuk skrev:Først sørg for tv'et har den nyeste firmware.
Dernæst skal du downloade "HBBTV" app'en i smart hub'en og køre den. Den ligger under "Informationn"
Når det er gjort skal du slukke TV'et og tænde igen. Der vil nu være et nyt menupunkt under "System" der hedder "Datatjeneste", den skal stå til "aktiver". Så skulle HBBTV gerne virke, om ikke andet så efter et par minutter. Det er ikke altid den lille popup nede i højre hjørne kommer frem med det samme man skifter til en DR kanal.

Fantastisk Zarabiuk!
Mange tak, virkelig rart med kvalificeret hjælp. Jeg gir en sputnikog en kop varm chokolade :)
Af Muhsan12
#207625
til er det noget med at finde en DR kanal og trykke på den røde knap, hvorefter man kan komme videre derfra. Det lykkes ikke rigtig, nogen der har noget erfaring her.

Jeg har Boxer tv hvis det gør nogen forskel. Tv antennestikket er direkte i tvét.