Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#201369
Hej Alle


Både konen og jeg har hver vores tablet som vi bruger flittigt til bl.a. at se Netflix på. Vi bor i Sverige, men er dagligt i Danmark og et eller andet er gået i skoven for min frue og jeg ved ikke hvordan jeg kommer videre :(

Det er sådan at når hun ser Netflix på sin tablet i Sverige, er der svensk tekst og når hun er i Danmark er det med dansk tekst. Hun vil gerne have dansk tekst uanset hvor hun er henne, men jeg kan ikke hitte ud af hvordan jeg laver det om.

Jeg skal lige tilføje at jeg har dansk tekst på min Netflix uanset hvor jeg er henne og alle vores indstillinger er ens...
#201387
Når man kommer ind på siden, efter at have trykket på en film, så plejer man at kunne vælge sprog og undertekster :-) I stedet for at trykke afspil går man så derind og vælger dansk.

Edit: Kan se det er lidt anderledes i deres app end hjemmesiden/AppleTV. Når filmen afspiller kan i trykke på billedet (så pauseknapper og det kommer frem, og så oppe i højre hjørne er der et undertekst symbol. Det kan man trykke på og ændre undertekster og sprog :-)