Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dolas
#200901
Hej Alle


Har lige været en ugestid i Barcelona (fantastisk sted med en masse spændende ting at se og opleve) og fruen og jeg ville se Netflix en aften, men den gik ikke...

Man kan åbenbart ikke se Netflix hvis ikke tjenesten sender i pågældende land :(

Men er det nu også helt sikkert og vidst ?

Jeg har hørt om folk der uden problemer har logget på i Thailand og jeg vil da gerne have en opskrift på hvordan man gør, når man ønsker at se film uden for de steder hvor man kan oprette Netflix-konto


MVH DoLas
#200904
Det er som sådan rigtigt, du kan ikke få adgang til Netflix, fra lande de ikke er tilstede i. Og er du i f.eks. Holland, så er det deres version af Netflix du får fat i. Men du kan selvfølgelig bruge en af de utallige VPN services, på nettet, til at snyde Netflix til at tro at du kommer fra et andet land.

/Thomas
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#200910
VPN er en tjeneste, hvor du kan udgive dig for at være på f.eks. en dansk IP (altså agere som om du surfer på internet i Danmark), selvom du er i udlandet.

Jeg bruger selv Overplay:
https://www.overplay.net/

Det koster vist 4-5 dollars om måneden. Her kan jeg vælge imellem VPN fra nærmest alle lande. De har et program til PC/Mac, men hvis i bruger f.eks. en smartphone eller tablet, så kan det typisk sættes op inde i indstillingerne og så kan man gå derind og slå VPN til, når man f.eks. er i udlandet og vil se Netflix (eller DR eller noget andet).