Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#203623
Badedyret skrev:Hej

Har siddet og rodet med at ændre farven på min apple tv boks :-(
Nogen der ved om det kan lade sig gøre ?

Hilsen Jan
Jeg er klar over at det er et ældre indlæg og jeg ved ikke om Jan har fundet ud af det.
Men ja, det er muligt at ændre udsenet på underteksterne på AppleTV'et.

Jeg har lige citeret fra Netflix's egen hjælpe sektion:
Aktivering af undertekster og tekstning for hørehæmmede + SDH på Apple TV-enheder kræver, at du har Softwareversion 5.0 eller nyere installeret på enheden.

Sådan aktiveres undertekster og alternativ lyd, mens der streames på dit Apple TV:

Hold midterknappen på fjernbetjeningen til Apple TV nede.
Vælg dine foretrukne indstillinger for sprog til lyd eller undertekster.
Sådan aktiveres tekstning for hørehæmmede + SDH, mens der streames på dit Apple TV:

Hold midterknappen på fjernbetjeningen til Apple TV nede.
Vælg dine foretrukne indstillinger til tekstning for hørehæmmede + SDH.
Aktivér og tilpas undertekster og tekstning for hørehæmmede: (Enable and customize subtitles and closed captions)

Tekstning for hørehæmmede + SDH (Closed Captions + SDH) skal aktiveres fra menuen Apple TV under Indstillinger (Settings) > Generelt (General) > Hjælp til handicappede (Accessibility) > Tekstning for hørehæmmede + SDH (Closed Captions + SDH), inden de kan aktiveres i Netflix-app'en.

Du kan derefter tilpasse udseendet på undertekster og tekstning for hørehæmmede på dit Apple TV under Indstillinger (Settings) > Generelt (General) > Hjælp til handicappede (Accessibility) > Undertekster og tekstning for hørehæmmede (Subtitles and Captioning) > Typografi (Style).