Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#220454
Captain America - The Winter Soldier har ifølge flixfilm.dk været der siden 15/9, den har jeg længe gerne ville gense 8-)
#220554
Har lige set den, synes egentlig den var bedre end den første, så osse den nye genindspildning af Robocop, den kan osse sagtens ses synes jeg :)
#220568
Vil bare lige tilføje at jeg pludselig fik øje på "Gangs of new york" Det er virkelig er storartet film, med den ene klasseskuespiller efter den anden. Nogen der ikke har set den, så anbefales den ihvertfald herfra.
#220919
Ja den er fængende synes jeg. Lavet lidt Martin Scorsese agtig, på den gode måde. Go historie, de fanger den 80'er tid fantastisk med tøj, kulisser osv.. stemningen og klipningen falder osse i min smag.. Også er det osse fedt nok, at der halvdelen af tiden tales columbiansk, da den foregår en del i tiden Columbia. Jeg har set hele første sæson og var godt underholdt :)
#220973
Fedt. Nu tager jeg lige "The Black List" først og så er det godt, at have en serie at fortsætte med. Jeg løb lidt sur i "Orange is the new black" som bare ikke er specielt fængende i 3. sæson.

Det var gået min næse forbi, at Interstellar var kommet også. Den kan anbefales (men det har folk nok regnet ud baseret på anmeldelserne).
#221043
Nyt på Netflix i oktober
- Beast of No Nation (Netflix’s første film) - 16. oktober
- Winter on Fire: Ukraine’s fight for freedom (Netflix original) – 9. oktober
- Scream, sæson 1 (Netflix original) - nu
- Mr. Peabody & Sherman Show (Netflix original) – 9. oktober
- Hemlock Grove, sæson 3 (Netflix Original) – 23. oktober
- Popples, sæson 1 (Netflix original) – 30. oktober
- Gotham, sæson 1 - nu
- 50 first dates – nu
- Reign, sæson 1 – nu
- Horrible Bosses 2 – 26. oktober
- First comes love – 15. oktober
- The Nightmare - nu
- How to make money selling drugs – 14. oktober
- Results – 21. oktober
- Finders Keepers - nu
- Anothony Jeselnik: Thought and payers – 16. oktober
- Anjelah Johnson: Not Fancy - nu
#221143
coffee skrev:Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde Gotham på Netflix...er du sikker på at den er tilføjet?
Ifølge flixfilm.dk kommer den d. 25/10.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 46