Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#211412
Netflix har fortalt lidt mere om deres filmplaner. De vil producere fire film af Duplass-brødrene. Det er dem som står bag HBO's Togetherness. Disse film får dog en kort premiere i bio før de rammer Netflix.
Af troopa85
#211450
Det er en Netflix produceret serie, det kan den ikke.
#211465
Mht Marco Polo serien, vil godt fortælle at jeg var rigtig godt underholdt da jeg så den, glædede mig hver gang til det nye afsnit, herudover er den fantastisk flot lavet. Hvis du kan se den i UHD kan du ikke undgå at blive betaget.

Hvis man også kan lide historie generelt er det selvfølgelig et plus også :)
#211468
Fedt med dit bidrag Grandahl!

Jeg elsker historiske serie, og er lige nu ved at se sæson 3 af Game of Thrones (lidt sent ved det godt...).

Bygger historien omkring Maco Polo egentlig på fiktion, fakta eller en god blanding?

Jeg har set nogle bagom-klip, hvor de fortæller om den hårde kamptræning, som de har gennemgået før optagelserne. Alene alt det forudgående arbejde virker imponerende, så vil slet ikke tænke på hvor godt selve serien efter klipning osv. er!!!

Men ja, jeg kan godt lide at starte på en serie, som allerede har kørt noget tid. Hader at vente på nye afsnit i spænding. Jeg vil kunne se det hele i mit eget tempo.

Lidt grådig og utålmodig, haha ;D
#211471
Thomas_Madsen skrev:Fedt med dit bidrag Grandahl!

Jeg elsker historiske serie, og er lige nu ved at se sæson 3 af Game of Thrones (lidt sent ved det godt...).

Bygger historien omkring Maco Polo egentlig på fiktion, fakta eller en god blanding?

Jeg har set nogle bagom-klip, hvor de fortæller om den hårde kamptræning, som de har gennemgået før optagelserne. Alene alt det forudgående arbejde virker imponerende, så vil slet ikke tænke på hvor godt selve serien efter klipning osv. er!!!

Men ja, jeg kan godt lide at starte på en serie, som allerede har kørt noget tid. Hader at vente på nye afsnit i spænding. Jeg vil kunne se det hele i mit eget tempo.

Lidt grådig og utålmodig, haha ;D
Nu har jeg ikke læst voldsomt meget om lige nøjagtig Marco polo, men ved historien blev til da han sad i fængsel i Venedig, og beskrev sine erindringer til en medfange. Serien er nok en blanding mht. Fakta. Historien følger Marco polo's egne fortællinger langt hen ad vejen. Han tager hjemmefra Venedig i en ung alder med sin far og onkel. Silkevejen (handelsruten) er i sin begyndelse, med de mange muligheder for profit der er i det, men serien handler især om tiden hos mongolerne og storkhanen Kublai Khan ( barnebarn efter Djengis ) og det er ganske forrygende, selvom historien nok ikke følges slavisk her. Men se den selv og glæd dig, jeg sidder selv og mangler sæson 2, og ser frem til den :)
#211473
Super fedt allerede ud fra din beskrivelse! Ved du hvor mange sæsoner der kommer?

Storkhanen Kublai Khan var faktisk meget større end sin farfar, da Kublai Khan i langt større omfang besejrede og tog land. Hans mål var vist at indtage hele europa, men han nåede "kun" at indtage det meste af Rusland. (Ret mig hvis jeg husker forkert).

Så at serien handler om Kublai Khan, gør det kun langt federe!

Mongolerne var de bedste krigere dengang, da de kunne ride og affyre deres buer med stor præcision samtidig.

Jeg tror faktisk at jeg venter. Som sagt hader jeg at skulle vente, plus jeg skal lige have set GoT sæson 3+4 færdig først.

Men Maco Polo skal SÅ meget ses! Manglende tålmodighed er også kun et godt tegn, det vidner om klasse underholdning! :)
#211475
Indtil videre er der kun planlagt 2 sæsoner, og 2. sæson er stadigt ved at blive optaget.

Marco Polo er meget lig Game of Thrones selvom den ikke når samme sindsygt høje niveau, så er det stadigt klart en anbefalelsesværdig serie.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 46