Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#199016
allo skrev:og det burde overveje deres strategi...- for reklamere med 'Supernatural - sæson 2' når sæson !!!9!!! bliver vist på tv (USA) er til grin...- var det 7. eller 8. sæson - fair nok...- med sæson 2 det er...- jamen det er at tage pis på sine kunder...
Det er en tastefejl herfra. Der skulle have stået sæson 7.

Der er sikkert tv-kanaler herhjemme som har rettighederne til de nyere sæsoner. Det kan de andre udbydere jo ikke ændre på, med mindre de byder ind i fremtiden. Alle forhenværende aftaler kan jo ikke ændres af en ny udbyder fra dag et. De har jo ikke været med i budrunderne de tidligere år.
#199028
har prøvet at Google lidt efter hvem der viser/sender 'Supernatural' - no luck :) - ellers så ser det ud til at TV3 havde noget med den serie at gøre...

ville være nice hvis Amazon kunne komme på vores marked (snart...!)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#199053
Netflix melder i dag, at de i starten af 2015 har premiere på serien Narcos - om narkobaronen Pablo Escobar.

Den vil køre i 10 afsnit i første sæson. De lægges op samtidig.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#199058
Jeg følger pressemødet. Jeg skal nok rapportere derfra, hvis der sker noget spændende. Der har jo været rygter om deres en "Kindle TV" boks længe, så mon ikke den afsløres i dag? :)
#199063
næste gang jeg kigger på FP hjemmeside bliver det vist først om aften - for skulle det vise sig at: 'bad news...' - så slipper jeg fra ggrrryyy-fator som jeg skulle gå med hele dagen :D
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#199064
Jeg dobbelttjekkede lige. Den starter klokken 8.00 New York tid - så om lidt under 2 timer. Altså klokken 14.00 dansk tid.

Opdateirng: Åbenbart pacific time i stedet, så det starter først klokken 17.00 dansk tid.
#199087
!F! hvor er jeg træt af det bull...gang pr. gang...' kun her' og 'kun der' - mens vi må nøjes med: diverse undskyldninger og begrænsninger og forklaringer som ingen (der ved noget om tech ting og sager) KAN tage alvorligt...

Tyskland, Englad, Frankrig KAN godt...- og bl.a. Prime/Instant virker JJJUUUSSSTTT FFIINNEEE både der og der og der og U name it!!! - mens herhjemme?!?!? - nejnej!!! - det KAN IKKE LADE SIG AT GØRE!!! - heller ikke denne gang...ttttssss....................................

!F! hvor er det til grin!!! - især fordi det KAN lade sig at gøre *knips* sådan der...


http://www.amazon.de/gp/feature.html/re ... d_i=301128


Amazon Prime: 12.000 film og div.serie-episoder - med det er JO PEANUTS!!!! - for HERHJEMME, ikke?!?!?! - BUM! - Netflix! - og BUM! - HBO! - og BUM! - VIAPLAY - så hvad skal man med et udvalg der siger 12.000 når man kan nøjes med et par 100 af rå forældet crap :) ?!
#199459
Hvad med Netlix 4K - bliver det tilgængeligt her i DK samtidig med fx UK?

Sidder på en 60/60 Waoo forbindelse så burde have rigeligt båndbredde. House of Cards i 4K kunne være nice...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#199466
Det skulle vist allerede være åbent nu, men jeg har ikke selv bekræftet, da jeg endnu ikke har modtaget en af de nye 2014 Smart TV. Det er kun på de modeller, at man kan hive 4K ned fra Netflix lige nu.
#199470
Rasmus Larsen skrev:Det skulle vist allerede være åbent nu, men jeg har ikke selv bekræftet, da jeg endnu ikke har modtaget en af de nye 2014 Smart TV. Det er kun på de modeller, at man kan hive 4K ned fra Netflix lige nu.
Så F9005 kan ikke klare Netflix 4k uden nyeste box?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46