Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#194700
Hej


Har med hjælp herinde fra fået netflix appen ind på mit Samsung tv.
Så har taget en prøve måned ved dem, men kan det passe jeg ikke
kan skifte mellem flere brugere ? Kan slet ikke finde noget med indstillinger
nogle steder kan det passe ?

Hilsen Jan
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#194739
Netflix har sagt, at de ruller profiler løbende ud på de forskellige enheder, men en del rapporterer om, at det endnu ikke er kommet til Samsungs Smart TV. Så jeg tror som sådan ikke du gør noget galt.

Hvilken model er det præcis du har. Du skriver 8005, men er det ES (2013) eller F (2013)?
#194749
Forskellige profiler på Netflix, oprettes mig bekendt på hjemmesiden via PC. Det er på denne måde, at jeg har oprettet flere profiler på Netflix. Og det virker fint efterfølgende på ATV, Panasonic app, iPad, Android app og WDTV Live.
Valg af profil, når dette er oprettet, dukker op inden man kommer helt ind i Netflix. Her kommer valget, hvem ser Netflix, og der klikkes på det ønskede navn.
#194772
Hej

mit tv er købt i 2012 men er en 2011 model mener jeg :-)
Har oprettet de 2 brugere vi er på netflixs hjemmeside men
er kun min der kommer frem. Troede det måske var fordi
det er en prøve periode jeg har. Undre mig bare over at der
overhovedet ikke er nogen menu på tv appen udover de forslag
til film og serier som de selv giver samt en søge mulighed.
Og er som sagt kun mit navn der dukker op når vi starter appen.

Hilsen Jan
#194779
Badedyret skrev:mit tv er købt i 2012 men er en 2011 model mener jeg :-)
Har oprettet de 2 brugere vi er på netflixs hjemmeside men
er kun min der kommer frem.
Så er det nok derfor. Profiler understøttes ikke på alle enheder og så vidt jeg husker er 2011 Smart TV ikke med på bølgen.

Her er en liste. Den angiver dog kun "Select TVs, Blu-Ray players, and set top boxes", men i en anden sammenhæng husker jeg at have læst, at 2011 Smart TV ikke er iblandt.
https://support.netflix.com/en/node/10421
#194800
Hej

Tak for svarerne :-) synes sgi bare det er lidt underligt at appen kun kan lidt af
det den skal kunne ????? Er vel ikke et hardware problem er vel fordi Samsung
ikke vil have at et ældre tv kan det samme som et nyt, eller hva ?
Men vil da være træt af at skulle have en boks mere koblet tilbare for at kunne
se Netflix.

Hilsen Jan

P.S. Er der andre herinde der har et tv magen til som har samme Netflix bøvl ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#194821
Jeg forstår din frustration. Generelt må man bare sige, at Smart TV producenterne igen igen beviser, at de ikke er særlig interesserede i deres tidligere modeller og eksisterende kunder. Når salget er sket, så springer de videre.

Hvis de har forhåbninger om, at Smart TV skal blive et hit, bliver de nødt til at betragte deres Smart TV som en platform, der skal holdes i live mange år fremad.

Du har vel heller ikke Netflix's nye brugerflade på dit tv, vel?
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1384321597
#196078
Jan jeg må nok med stor sorg i stemmen byde dig velkommen i klubben der sidder med "det gamle hæse FORD A horn" som er blevet hæst.

For Samsung sender ikke nye Netflix opdateringer ud til de ældre modeller - jeg begriber ikke selv logikken i den beslutning, den er taget af nogle folk som tjener en del mere end du og jeg.

Så en boks er nok fremtiden.