Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af S.G
#188065
Jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer med streaming af film fra fx filmstriben/netflix fra macbook via apple air.

Når jeg smider en film på min Macbook air og sender trådløs signal til mit apple tv (dvs air tv), således jeg kan se det på mit tv, så oplever jeg at det "hakker". Dvs det er som om at der er en ret lav framerate, som gør det irriterende at se på...

Det er uanset om jeg bruger filmstriben eller netflix (ved godt at netflix ligger på mit apple tv også) på min Macbook air...

Kan det virkelig passe at det trådløse signal er så ringe, så man ikke får en flydende oplevelse af at se en film via apple air tv?

Som oplever apple air, så kan det jo reelt ikke bruges til en dyt, da jeg ikke gider at se på film som føles hakkende / lav fps...

Har I andre samme oplevelse?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#188093
Bruger du den indbyggede Airplay Mirroring-funktion eller har du installeret et andet program til at sende det trådløse signal til din Apple TV?

Hvilken trådløs router bruger du?