Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flex195
#186881
Hej alle.

Ringede i dag til Netflixs kundeservice, for at finde ud af hvilke Internet udbydere der støtter deres Open Connect SuperHD service, fik desværre fat i en dame der talede gebrokkent dansk og som ikke kunne hjælpe mig. Fik at vide at de fleste støttede det i dag så derfor havde de ikke nogen liste, min udbyder Telenor gør desværre ikke og jeg kan ikke finde nogen liste på nettet over hvem der gør. Er der nogen herinde der kan hjælpe mig ?

På forhånd tak
Brian
#186974
Gad vide hvornår Stofa og de andre uden SuperHD indser at de mister kunder på den konto. Servicen er gratis for dem, hvor svært kan det være :(
#186997
eliassorensen skrev:
steen6400 skrev:Gad vide hvornår Stofa og de andre uden SuperHD indser at de mister kunder på den konto. Servicen er gratis for dem, hvor svært kan det være :(
Arh, helt gratis er det vel ikke, når de skal have en server til caching stående (i øvrigt en rimelig hardcore en :D https://signup.netflix.com/openconnect/hardware).
Alt udstyr stilles til rådighed af Netflix, så ja, det er gratis for udbyderne. Måske lige pånær strømmen ;)
#193591
Stofa er da heldigvis også blevet opgraderet til Super HD. Man kan diskutere betegnelsen, men jeg synes i hvert fald at det også står flot her (Pana BD afspiller og 55" VT30).