Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#182131
Håber I kan hjælpe.
Har et Samsung UE32ES5505 Smart TV og fik det efter 3 dages kamp til pludselig at virke med NetFlix. Dog uden at være blevet klogere på hvad det var der gjorde udslaget :-)
Troede bare et det var glitch og anbefalede en ven at købe det samme TV, da det er billigt og virker fint. Efter 1 måned virker Netflix stadig ikke på hans, samme problem som jeg havde: I Smart Hub siger den: Netflix ESN : Not Support. Hvis man starter Netflix app får man denne besked : Vi er ikke i stand til at forbinde dig med Netflix. Prøv venligst igen eller bes....
Jeg har forsøgt alt. Nyeste firmware, reset af Smart Hub, tjek af system tid, skift til anden landekode, tjek af router indstillinger i mit netværk, alt hvad jeg har kunnet finde på nettet. Jeg har endda kontaktet Samsung Support, som de lyder som om de aldrig har hørt om fejlen før. Problemet er at der findes mange der har haft denne fejl men ingen entydig løsning.
Er der nogen herinde der kan hjælpe, da det er til at blive desperat over da det helt tydeligt er en software ting mellem Samsung og Netflix, der bare ikke vil løses nemt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#182378
Jeg fandt engang et indlæg på nettet, hvor en bruger havde samme problem. Så vidt jeg husker, så styres "ESN" nummeret i Samsungs ende og de godkender kun automatisk nyere tv.

Denne bruger fik dog Samsung til at godkende hans tv og derefter virkede det. Jeg skal prøve at se om jeg kan finde det frem igen.
Af mathorja
#182585
Tak Rasmus,
men desværre har jeg allerede prøvet dette. Kontaktede Samsung i USA som beskrevet i dit ink, men de henviste mig til Samsung Support i DK. Har snakket med dem 3 gange via mail og 3 gange via telefon og de er mildest talt ingen hjælp. Når man skriver en email læser de den ikke og svarer blot at man skal opdatere til nyeste firmware (hvilket er gjort). Næste gang at man skal nulstille Smart Hub'en (hvilket er gjort og beskrevet for dem) Sidste mail beder de mig tjekke om det er en anden model end den jeg har skrevet !!! De er totalt håbløse...
Det værste er at jeg ved at de kan løse det - jeg har et andet, identisk model, her fungerede det heller ikke, jeg sendte en mail med tv'ets sn. nummer og 5 min. efter havde jeg et esn i min Smart Hub.
At ringe til dem gik helt galt - jeg fik at vide at det skulle reperares og derfor returneres til forhandleren. Da jeg var uenig i dette, blev røret lagt på! Dette var efter 15 min. ventetid for at komme igennem.

Jeg må desværre kaste håndklædet i ringen og returnere det eller få forhandleren til at få NetFlix til at fungere.
Men det godt nok den værste support jeg nogensinde har været udefor....