Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#182095
Hej folkens,

er der nogle, der er bekendt med en streaming-tjeneste, hvor man kan se premier league og champions league?

Viaplay er en mulighed, men i og med de er så svinagtige, at man skal have deres TV-pakke og Film-pakke for også at få deres sportspakke, så vil jeg ikke støtte det foretagende..

Jeg har for nyligt stødt på nutv.dk, hvor man kan streame kanal 6's premier league kampe for 99kr måneden.

De viser jo imidlertid ikke alle premier league kampe, men det er da en start.. Samtidig er en del af pakken også så noget som eksempelvis "snigpremiere på singleliv og de unge mødre." Nu skal jeg ikke udtale mig på alles vegne, men umiddelbart vil jeg måske mene, at kanal 6's premier league seere ikke ligefrem er samme målgruppe som de, der ser Singleliv og De Unge Mødre...


Nogle der kender nogle helt andre streaming tjenester? Evt. nogle, man kan hente app til sit tv til også? (App til tv er dog ikke så nødvendigt.. i og med det sikkert er det færreste tjenester der tilbyder dette..)

Tusinde mange tak for evt. bud.
- Torben.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#182380
Mig bekendt så er det kun Viaplay som har rettighederne til Champions League via streaming herhjemme.

Det er personligt også noget af det jeg savner, at der var mere åben adgang til. Hvorfor går Champions League ikke ud med et tiltag som f.eks. NBA, NHL og MLB-ligaerne i USA og tilbyder apps, hvor man købe abonnement. Det ville være fantastisk.