Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Samsung40d6505
#181742
Mon der sker noget hos Yousee

De skrev for et stykke tid siden, de havde dialog med TDC.

Når jeg idag tjekker inde på Netflix idag, så siger testen, at jeg nu har SUPER HD, og det står også ved alle film, der tidligere har stået HD ved på min E-8300 Blueray/HDD smartTV applikation. 20/2 Mbit forbindelse
Af lgowner
#182151
Samsung40d6505 skrev:Netflix forvirrer forbrugerne med selvopfunden HD-standard

Lidt om SUPER HD her

http://www.forbrugerelektronik.dk/nyhed ... -standard/
den er vel ikke værre end denne omkring super-internet????? hvad er det? intet ift. superhd bare nyopfunden anti-PR imod dem som gør det bedre.
men jo, folkekirken er nok også nogle jeg ville have forbrugerklagenævnet til at slå ned på.

endnu en, de bruger bare navnet megaclear HD det er da ringe som HD kan være så meget og så magtfuldt en ord at selv rengøringsbranchen syntes de kan få super megaclear hd ud af det. lad os håbe de ikke forvirrer folk i de lande med et produkt som slet ikke giver bedre tv signaler men bare pænere gulve.

om ikke bodybuilderne føler netflix er efter dem med deres super hd her, eller burde canal digital gå efter disse bodybuilder for misbrug af navnet når de slet ikke givet noget super hd billed som ligner deres???

Hvad er super hd så lige??? et term og ikke et sagsanlæg for Canal Digital's anti skræmme kampagne ihvertfald.
Brugeravatar
Af KristofferA
#182518
Jeg har fået Super HD nu og det ser for det meste godt ud, men til tider ser jeg ret meget banding i f.eks. de mørke scener i House of Cards. Ser I det samme? :o