Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#178892
Ingen HD ellere god kvalitet endnu på Youbio/HBO via PC/Browser

Nu er det efterhånden flere uger siden, kom frem på markedet, men hvad nytter det, når de ikke har teknikken iorden endnu

De har begge sagt, at det kommer senere.

Hvad er der så at teste, når applikationerne heller ikke rigtigt er kommet

Er de kommer for tidligt frem med deres streaming ?
Af lgowner
#178898
det er jo næsten som dengang windows kom på markedet, og så var det nogen som valgte Macintosh eller noget helt andet hjemmecomputer ting.

Netflix er og bliver førende på den front lige nu, de andre får nok rigtig svært ved at kæmpe mod multi-nationale virksomheder som startede i USA.
selvom udvalget dog skifter land til land, så kan dem med unblock jo se alle de forskellige muligheder alligevel for 30kr mere ;)

selvf. bare mit syn på sagen men det ser da rigtig nok ud som om HBO har fået en fantastisk dårlig start og kræver bindende aftaler, sikke en gang juks.
Af Samsung40d6505
#178959
Ja, jeg synes det er er mærkeligt, at så mange har HD fladskærme, og så få er kritiske, hvad billedkvliteten angår

Både HBO og Youbio kan først vurderes rigtigt, når de kan tilbyde HD på SmartTV og browser

HBO kun på nogle få 2012 samsung TV modeller, og ikke Blueray/HDD endnu

Youbio ikke på nogle modeller endnu, men kun på Boksen

Nu må vi se, om de når det inden Beta/gratisperioden udløber
Af Chaui
#178961
Snakkede med HBO nordic igår via telefon. Manden jeg snakkede ved selvfølgelig ikke så meget, men jeg spurgte ham til hvornår det kom som App til Samsung og PS3.

Han svar var at software udvikling var svært at sætte en tid på, men han kunne med sikkerhed sige at det ville komme inden 2013 sluttede, så det kunne være alt fra en måned til et år inden vi så det :)

Held og lykke med den firma strategi.
Af Samsung40d6505
#178962
Ja, mon ikke HBO er den største IT skuffelse i 2012 :-)