Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af T_skaaning
#176456
Hvornår kommer HBO på smart-tv? Og er der nogen melding om, hvorvidt denne app ligesom Netflix-appen kommer til enkelte 2011-modeller (dvs samsungs topmodeller)?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#176463
Vi afventer stadig HBO-lanceringen. Lanceringen bør ske i denne uge, hvis man skal tage deres udmelding om "et par uger" for to uger siden bogstaveligt.

Jeg tror ikke, at HBO kommer på andet end Samsungs 2012 Smart TV. Muligvis de to topmodeller fra 2011. Det er dog ikke bekræftet endnu, så vi må vente med det endelige svar til tjenesten går i luften.
Af Samsung40d6505
#176465
Det var en ca 5 minutter HUB opdatering på min samsung Blueray e-8300 2012 model, har ikke set det tidligere, men HBO applikation er ikke tilgængelig endnu.

Men den største opdatering jeg har set hidtil.
Af leosoon12
#209764
jeg ejer ingen af delene, men har tænkt mig at købe det, Hvad jeg kan læse mig frem til, så skal det streames igennem et andet apparat med iOS og igennem airplay, er dette korrekt ?!

_____________________________
We provide guarantee to pass C2070-581 with online exam training JN0-343 and pass 4 sure you can also get coloradotech.edu along with pba for your guaranteed success.
Senest rettet af leosoon12 14. jan 2015, 06:10, rettet i alt 1 gang.
Af enfen
#209765
HBO Nordic understøtter kun Airplay Mirroring, hvilket ikke må forveksles med ægte Airplay. Det giver dårligere kvalitet, og din telefon/tablet skal være tændt (med billede) for at holde forbindelsen.

HBO skal stramme op herhjemme, hvis de vil holde på deres kunder.
Af sarasera
#209918
Rasmus Larsen skrev:
Jeg tror ikke, at HBO kommer på andet end Samsungs 2012 Smart TV. Muligvis de to topmodeller fra 2011.
Mit gamle samsung tv fra 2011 serie 6 havde hbo nordic.
Af Thomas_Madsen
#212799
enfen skrev:HBO Nordic understøtter kun Airplay Mirroring, hvilket ikke må forveksles med ægte Airplay. Det giver dårligere kvalitet, og din telefon/tablet skal være tændt (med billede) for at holde forbindelsen.

HBO skal stramme op herhjemme, hvis de vil holde på deres kunder.

Helt enig i, at de er nødt til at følge med udviklingen af deres produkter i forhold til markedet. Jeg tror dog, at der skal løbe meget vand under broen, før de ligefrem mister kunder pga. dette. Deres udbud er så langt bedre end deres konkurrenters (ganske subjektivt, ved det godt), at de fortsat vil fastholde mange kunder grundet lanceringen af nyt materiale.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#212801
Min egen lille teori på nuværende tidspunkt er, at HBO Nordic venter på, at HBO lancerer deres stand-alone streamingtjenester i USA her i 2015, og så skifter de over til at køre på samme platform som dem. Derefter kommer der nok turbo på - hvis det da sker :)