Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mhoeg
#176130
Hejsa,

har netop anskaffet mig et LG smart tv, købte LG grundet passiv 3 og design.

Grunden til jeg skriver er at jeg har oplevet af den indbygget viaplay app slet ikke lever op til forventnin gerne.

1. Udvalget på viaplay appen er ikke den samme som, hvis jeg logger ind via www.viaplay.dk

2. Nogle gange har kæresten problemer med at hendes serier ikke er tilgængelige midlertidigt, ikke noget jeg har oplevet på www.viaplay.dk

Så alt i alt en skuffende viaplay app, da jeg bruger den for at se Juventus og Champions league mens kæresten bruger det til diverse serier, dog virker udvalget på lg appen mindre end udvalget via www.viaplay.dk
Nogen der ved om det forholder sig sådan?
Af Helskov
#176156
Jeg har indtil meget fornyeligt haft Viasat abbonnement med Viaplay som sidegevinst via vores parabolboks. Jeg fandt også tilfældig ud af at jeg ikke kunne se serier på boksen men kun på computeren.
Jeg har så kigget lidt på LG's smart Tv upgrader men har aldrig fået svar fra Viasats kundeservice om hvorvidt den også er begrænset.
Så nu venter jeg bare med længsel på deres APP til windows 8 så det gør mit mediecenter lidt mere betjeningsvenlig.
Af Helskov
#176420
Nogle der ved hvor pokker den Windows 8 App bliver af?
Den var slået stort op sidste uge at den var klar. KundeService får man intet svar fra.
Af Helskov
#177113
Nå har fået svar fra Viaplay. Nyheden d. 31/10 om at appen skulle være ude skulle kun have været ude til kunder i sverige. Men appen skulle være på vej til kunder i DK inden for 3 uger.