Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af joenson
#175823
Sidder pt i Aarhus C og er i 1 1/2 time blevet smidt af ca. hvert 2. minut.

Er Netflix ved at dø af egen succes.. Kan deres servere ikke følge med, eller hvad.?

Har prøvet at google " netflix server down" - det lader til at det ikke er et ukendt fænomen i US.. ::l

Det må de da kunne gøre bedre.! !:(
Af Ohio
#175864
De har 10 servere i Danmark - du er sikker på det ikke er dit wifi som smider dig af?
Af moestrup
#176571
oplever også hyppige afbrud på Netflix. Kører via PS3 og på wifi. Burde en 10/1 forbindelse ikke være tilstrækkeligt?
Af moestrup
#176661
Hvordan er jeres erfaringer med at køre Netflix på Wifi?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#176674
moestrup skrev:Hvordan er jeres erfaringer med at køre Netflix på Wifi?
Jeg har kørt på Wifi i snart 3 år via Apple TV og en Timecapsule router. Jeg har aldrig oplevet deciderede udfald, med mindre min internetforbindelse er røget. Men det afhænger naturligvis også af hvor god din trådløse router er.

Dengang jeg brugte YouSees router, som fulgte med til internet, havde jeg desværre ret store problemer med både trådløs videostreaming og Airplay.
Brugeravatar
Af joenson
#176682
Hmm..
Ja, altså - nu bliver der spurgt rigtig meget om en masse som jeg ikke ved ret meget om.

Det var på wifi forbindelsen på min arbejdsplads, hvor forbindelsen normalt håndterer alt med overbevisende hastighed. jeg ville bare se på PC'en, hvilket ikke har været et problem, hverken før eller siden.

Det løjerlige var, at uanset hvad jeg ellers besøgte på nettet den dag, kørte det helt efter bogen. Min tlf. blev iøvrigt også smidt af igen og igen..

Havde bare en teori om at søndag eftermiddag kunne være "tømmermænd-og-spise-pizza-og-drikke-cola-og-se-film" belastet ud over systemets yde evne... ;;)

Det skal siges at jeg aldrig har problemer derhjemme, hvor jeg kører med en 30/30 fiber forbindelse og en glimrende 300 mbps router fra D-link som sender til familiens Wii.
O_O

_


Iøvrigt har jeg ikke læst noget om nogen af de andre streaming-tjenester som gør at de, til mit behov, kan udkonkurrere Netflix. Netflix har måske ikke det største udvalg, men det er nemt tilgængeligt fra næsten alle platforme.
Af moestrup
#176715
Efter at have fået skiftet routeren hos Telenor, har det umiddelbart hjulpet gevaldigt på problemet. Kørte tidligere med en router fra 2007 og Apple Airport til det trådløse. Nu har jeg fået Telenors trådløse router, og det ser ud til at spille til trods for at min PS3 kun måler min 10/1 forbindelse til 5,5 i download...