Log ind med sociale netværk
12. jan 2013, 11:00
#179886
Hej lodberg33
Hvis du har fået sat netværks forbindelserne rigtigt på dit TV (som tidligere nævnt) og husket at slukke tv og tage det ud af stikkontakten i mindst 10 sek, kan foreslåb2 ting du bør chacke:
Har du lavet en verify service hos unblock-us ? - det gøres ved at gå ind på deres hjemmeside og logge ind.
Ændre netværks opsætningen på en pc midlertidigt (unblock-us DNS servere) og så prøver at gå ind på netflix.com for at checke om det er dit netflix abbonnement der er noget galt med.
Hvis du har fået sat netværks forbindelserne rigtigt på dit TV (som tidligere nævnt) og husket at slukke tv og tage det ud af stikkontakten i mindst 10 sek, kan foreslåb2 ting du bør chacke:
Har du lavet en verify service hos unblock-us ? - det gøres ved at gå ind på deres hjemmeside og logge ind.
Ændre netværks opsætningen på en pc midlertidigt (unblock-us DNS servere) og så prøver at gå ind på netflix.com for at checke om det er dit netflix abbonnement der er noget galt med.
Log ind med sociale netværk