Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
#175218
Gatusso skrev:rasmus har du så nogen ider hvad der er problemet med min gamle ps3. har ikke det fane blad der hedder video/tv tjenester på min gamle model
din gamle ps3, er måske hacket og så blokerer sony for nye firmware opdateringer?

det fungerer fint her med min flere år gamle fat ps3.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#175220
lgowner skrev:
Gatusso skrev:rasmus har du så nogen ider hvad der er problemet med min gamle ps3. har ikke det fane blad der hedder video/tv tjenester på min gamle model
din gamle ps3, er måske hacket og så blokerer sony for nye firmware opdateringer?

det fungerer fint her med min flere år gamle fat ps3.
Det kører også her på min PS3. Jeg har både den gamle og Slim. Jeg tror dog man skal have en af de seneste opdateringer for at få det til at virke, som lgowner nævner.
Af ozong
#175232
Det kører ikke på mit PS59D7005, har nulstillet smart hub, men ingen Netflix =( Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

/Oz
Af ozong
#175234
Rasmus Larsen skrev:Samsung talte faktisk kun om LED-modellerne, så vidt jeg forstod. Jeg ved ikke om det er anderledes med plasma-modellerne. Det må jeg lige undersøge.
Det ville være dejligt at få det afklaret, tak for din altid hurtig respid =)

/Oz
Af GreenPea
#175254
Kører fint på min ps3 og ipad, god billedkvalitet :) .
Af Balloonatic
#175257
Er der nogen der ved, om det på nogen måde er muligt, at vælge en "default" kvalitet i Netflix TV App'en? Har en meget hurtig internetforbindelse, så er pisse træt af den skal "blinke" mellem kvaliteterne i ny og næ. Har andre lagt mærke til dette?
Af PhDream
#175258
Jeg kan bekræfte, at Netflix virker på plasma udgaven af D8005.

Når man går ind i SmartHub skal man vente lidt, og så går den i gang med at opdatere (hos mig var det 12 apps, der skulle opdateres, samt Netflix, der skulle installeres - når den er færdig, genstarter den selv SmartHub). Man skal altså ikke gøre noget selv, bare gå ind i Hub og så vente lidt. Når opdateringen er slut, kan man vælge Netflix som app - den fungerer, men jeg har ingen konto, så kan ikke fortælle hvor godt det er. Får det testet i løbet af weekenden.

Må sige, at det er godt gået af Samsung!
Af dfds
#175261
Har prøvet med mit 46D7005

opdateret smarthub ingen netfix
Af PhDream
#175265
Har nu testet forskelligt.

Afspilning fungerer fint, både i HD og SD. Kvaliteten er helt fin, ca. samme kvalitet som på Canal Digital via sattelit. Det tager ca. 30 sek. hver gang man starter afspilning, før den indstiller til bedste opløsning. Det er et lille irritationsmoment.

Udvalget er sparsomt.

Søgning er en pine med alm. fj.betj.

Vil nu prøve at se, om jeg kan få Netflix til at funke på Boxee Box, evt. via am. konto, da udvalget burde være større.
Af Abothom
#175269
Rasmus Larsen skrev:Det lader til at folk med ældre versioner af WD TV Live ikke har adgang til Netflix. Kun den nyeste model har dansk Netflix.
Tak for Info til dig og randall - så er jeg desværre ikke med i denne omgang. Et skifte væk fra wdtv nærmer sig :-(
Af dfds
#175326
dfds skrev:Har prøvet med mit 46D7005

opdateret smarthub ingen netfix
Efter firmware opdatering her jeg nu NETFLIX