Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
henrik.yde skrev: 12. dec 2024, 14:06
Rasmus Larsen skrev: 12. dec 2024, 10:23
henrik.yde skrev: 12. dec 2024, 09:46 Skyshowtime virker fint på mit Android/Google TV.
Bortset fra HDR ;)
Ja, nu du siger det, ingen HDR i 4K udvalget.
HDR er i kataloget hos SkyShowtime, men det virker ikke pt. på Android TV og Apple TV. Det skyldes, at SkyShowtime ikke matcher SDR/HDR i sin app. Se diskussionen tidligere i tråden.
Af Pelle
Afblæs krisen. 4K er tilbage på Apple TV.

Noget indhold er også markeret med HDR, men appen skifter stadig ikke automatisk
Af lkodk
Fedt! Glæder mig til at teste i aften.
Jeg er sikker på ,at det er mit hårde arbejde med kundeservice der har gjort udslaget :D
Brugeravatar
Af Radiomanden
Jeg har kun fået ubrugelige svar fra dem, de påstår at der ikke er film/serier der har HDR
Af steadi
Ser frem til nyeste afsnit af "The Day of the Jackal".

Derudover er jeg stadig ikke vildt imponeret over tjenesten. Det pæneste man kan sige er vel, at de er flinke til at have deres klassiske film derpå :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
ja nyeste afsnit skal ses lidt senere, det har været klar i nogle timer.
Af JornH
Ja det er klar ved 2-3 tiden om natten nyeste afsnit, som sagt syntes jeg det var lidt kedeligt, men med en overraskelse til slut, men nu må man vente en uge i spænding :)
Af lkodk
Rasmus Larsen skrev: 13. dec 2024, 08:41 Ja sørme så. 4K virker også her.

Så mangler vi bare, at de får styr på HDR-delen.
Kan bekræfte hvad I allerede har, at 4K virker.
Prøvede lige noget der har HDR label, og hos mig der skifter ATV meget kortvarigt til HDR10 og så tilbage til SDR.

Det minder meget om det problem TV2Play havde i starten da de testede HDR indhold.
Brugeravatar
Af Radiomanden
lkodk skrev: 13. dec 2024, 16:54
Prøvede lige noget der har HDR label, og hos mig der skifter ATV meget kortvarigt til HDR10 og så tilbage til SDR.
[/quote]

Det er jo også lige netop hvad der skrives her. https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1730189785
Det virker kun når det fremtvinges, som det også er beskrevet, det er jo ikke optimalt.
Af perstærk
Undertekster på skyshowtime... Jeg er lige begyndt på sæson 4 af Yellowstone (da Netflix kun har de tre første). Det er nok det værste sjusk, jeg nogensinde har set.
Brugeravatar
Af Radiomanden
De er da fine, står knivskarpt. Hvis de ikke er gode, så kan man selv tilpasse dem i indstillinger.
Af perstærk
Indholdet er sjusket. Det kan man ikke stille på.
Igen = Ingen
Fars = Pars

Sådan bliver det ved. Én ting er middelmådig oversættelse. En anden ting er denne form for sjusk.

For lige at tilføje: På Netflix så jeg den med engelske undertekster. Så jeg ved ikke, hvordan den danske overstættelse ser ud der.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Dårlig oversættelse støder man på ofte alle steder, det kan der ikke gøres noget ved. Irriterende ja men sådan er det.
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 42