Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Det er Apps de Opdaterer, det er jo ligemeget med TVet… ser ud til de lige har opdateret appen Skyshowtime…
Af JornH
Emnet er jo SkyShowtime i Danmark, det der skrives om er, om og om hvordan det virker på ATV, Google TV Streamer og Smart tvs…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja og det virker for det meste slet ikke som det skal.
Af Fidoble
Jeg er slet ikke overrasket... SkyShowtime har lige siden lanceringen været noget være skrammel. Dårlig kvalitet og manglende undertekster og de døjer åbenbart stadig med en masse tekniske fejl. Deres kundeservice tager violinen frem hver gang og lover bod og bedring, men der sker bare ikke noget som helst.
Jeg fatter ikke, hvorfor man som udbyder ikke tænker, at man skal give kunderne det bedste af det bedste.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Kan ikke genkende at der mangler tekster, er ikke stødt på det.
Af JornH
Sender de i det hele taget i HDR? Reklamer mest med 4K…

Jeg mangler ikke tekster, ikka altid jeg ser det tekstet, da jeg forstår 6-7 forskellige sprog, og det meste er på engelsk…bare det ikke er på fransk… Venter på næste Shakalen afsnit i nat, noget af første afsnit var teksten på dansk og engelsk. Måske det er billigere inat at se TV.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det ses jo tydeligt på de film der er i 4K ligeledes at der er en del som har HDR. Et exempel Serien Star Trek Strange New Worlds.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Nej og heller ikke i det udvalg i 4K der har HDR, det vises kun i SDR.
Af JornH
4. afsnit af Sjakalen nu set, bliver mere og mere kedeligt…
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 42