Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Har lige fået denne Mail fra SKY Showtime hvor der skrives følgende.

Hej!

Ref: 01248358

Tak for svaret.
Vi sætter pris på din tålmodighed og indsats. Vi leverer UHD 4K på mere end 400+ indhold i Premium-planen. Vi leverer ikke HDR i vores Premium-abonnement. Lad os vide, om du er i stand til at få adgang til 4K-indhold.

Vores 'Live Chat'-funktion er tilgængelig fra kl. 11.00 til 23.00 for hurtigere løsning. Brug dette link: https://www.skyshowtime.com/dk/help/get-in-touch. Vi ser frem til dit svar.

Vil du i kontakt angående dette? Besvar denne e-mail, men sørg for at beholde emnelinjen, som den er.

Tak,
Roop
Dit SkyShowtime Customer Care-team.

Hvor jeg så har svaret tilbage.

til [email protected]

jeg vil endnu en gang henlede jeres opmærksomhed til denne artikel på Flatpanels.dk, hvor det er kvalificerede personer som står bag. https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1730189785
Der er en længere liste over film som har HDR, og en liste over film i 4 K uden HDR. Det er eom der skrives en fejl i App'en der gør at HDR ikke vises på normal vis, men skal fremtvinges på den Streaming boks der anvendes. som det også skrives i artiklen.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Har ikke hørt noget yderligere i sagen, så der må ventes at se hvad der sker, Rasmus skrev i et svar til mig at han ville prøve at kontakte dem i deres PR afdeling, så må der ventes at høre hvad der kommer af svar derfra.
Af JornH
Jeg så et eller andet for et par dage siden, der står 4K HDR, ved det meste jeg har set, men det er nok i 4K…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja der er en del film hvor der står at de er i HDR, men det virker ikke som det skal, afspilleren skal automatisk skiftet til HDR, men det gør den ikke, det skal manuelt vælges (HDR 10).
Der er i tråden en liste med film/serier i HDR, der er sikkert flere end de nævnte.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der står 4K, 4K HDR på de film der er i under 4K med Premium abonnement. Bruger Android. Desværre virker HDR stadig ikke som det skal trods henvendelser. Håber det snart kommer i orden.
Af JornH
Efter lang søgen fandt jeg en tegne film hvor der kun står 4K, uden de HDR efter, men kvaliteten var nok også ringere…

Feks. De fleste Indy Jones film er 4K HDR, men så lige den seneste Indy film på Disney+, hvor der stod 4K HDR 10, men ved ikke om der kan ses forskel…
Af JornH
Radiomanden, har du prøvet med Nokia boksen om det gør en forskel?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det ændrer nok ikke noget, men det skal da prøves, du har den samme, får du HDR på de film der har det.?
Af JornH
Ved ikke, jeg ser det på mit Samsung tv uden boks. Men har prøvet med Nokia boksen, ved ikke hvordan det ses om der virker i HDR eller HDR 10, når det står… men jeg vælger kun film hvor der står det er i 4K mindst.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Jeg mener at jeg tidligere har skrevet at du trykker på Info knappen på TV Remoten, så vil du kunne se at der står 2160 HDR, det samme vil kunne ses når filmen startes at der skiftes til HDR, ligeledes vil billedet ændre sig dynamisk da der skiftes fra SDR til HDR.

HUSK: HDR virker kun med Premium fra Showtime, ikke via andre udbydere.
Af JornH
I Disney står 4K Ultra HD HDR10 5.1 CC ved ikke om det er bedre end de 4K HDR der står på Skyshowtime?

Der vises intet ved at trykke på Info.
Brugeravatar
Af Radiomanden
HDR på Showtime.? Ja eller Nej.
Af JornH
Info virker ikke hvis jeg ser apps på TVet, men virker hvis jeg bruger Nokia boksen…

Jeg har jo Premium på Showtime…
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 29