Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Et hurtigt fix vil være ønskeligt. håber de selv er klar over det, da jeg i går havde en chat med support, vidste de ikke ret meget om noget, det blev på det bestemte nægtet at de understøttede andet end nogle få TVer selv om deres hjemmeside oplyser andet.
Af JornH
Nu har jeg set tv2 Play i noget tid med der står stadigvæk 3840x2160 ved tryk på info. Tvivler på Play er i 4K…
Brugeravatar
Af Radiomanden
TV 2 Play er ikke i UHD, på et tidspunkt havde de en sæson af Sygeplejeskolen og en anden serie i UHD, men det har de ikke mere, DR havde også noget i UHD, det har de heller ikke mere. SKY Showtime kan kun fås i UHD når det er fra Showtime ikke fra nogen af deres partnere. 3840 X 2160 er det din Nokia er stillet til, uden den indstilling er der jo ikke noget der kan vises i UHD.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Forsøgte mig igen i dag at føre en "samtale" med deres Chat, angående 4K HDR problematikken, men de forstod intet, heller ikke efter jeg tilsyneladende fik fat på en levende person.
Så nu har jeg skrevet en mail til dem og linket til anmeldelsen, så må der ventes at se hvad de svarer angående en løsning.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Har ikke modtaget noget svar fra Showtime endnu, men følger op på det hvis ikke det sker snart.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Har I skrivende stund endnu ikke modtaget et svar på henvendelsen, har rykket for et svar.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Nu er der igen gået mere end den lovede svartid, og der er ikke sket noget, så den må formodes at det ikke er videre interesseret i at svare på 4K HDR problemet, så hvornår og om der vil ske noget må stå hen i det ukendte, det er efter min mening dårlig kundeservice og meget for dårligt at betale for et premium abonnement som ikke virker som det skal. Der skulle gøres en fælles indsats og klage til dem og forlange at det bliver bragt i orden så der fås det der betales for, det kan ikke være meningen at man manuelt skal rode med det.
Af JornH
Jeg så lige igen en ny Indy film, ser ud til at virke godt nok der skrives det er i 4K HDR…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hvad ser du det med, for det virker ikke med Google TV Streameren.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så kom der faktisk svar fra
Sky showtime

Hej!

Ref: 01248358

Tak for din henvendelse til SkyShowtime .
Vi beklager det forsinkede svar. Da der er en stor mængde e-mails, er der en forsinkelse i svaret. Vi forsøger at svare på vores kunders e-mails så hurtigt som muligt. Vi sætter stor pris på din tid og tålmodighed.
Vi forstår din frustration over, at appen ikke automatisk skifter til 4K HDR på dine enheder. Vi undskylder for den ulejlighed, det har medført.

Vi er opmærksomme på problemet og arbejder aktivt på en opdatering for at løse det. Vi sætter pris på din tålmodighed og håber snart at kunne levere en løsning. Din feedback er værdifuld og hjælper os med at forbedre vores service.

Vi sætter stor pris på din forståelse.
Brugeravatar
Af Johnjohn
Fandt lige star trek discovery, som Netflix droppede efter 3 sæson, men det er sku kedeligt at så ny en titel, kun er 2 kanals stereo!
Af JornH
Du spurgte vedr. Nokia boksen, så jeg prøvede først med den, loggede lige ind på mit Samsung TV, er problemet at man manuelt skal skifte, på TVet kan jeg ikke få nogen menu frem… med ses i info skrives der HDR. Men om det er HDR10 ved jeg ikke, men TVet plejer jo at vise det i HDR der sendes deri.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det virker så tilsyneladende på nogle TVOS, men det virker ikke endnu på Android og ATV, men som skrevet så er man på Showtime klar over problemet, så der kan håbes på en hurtig løsning.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 29