Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flemming Larsen
Bad Boys: Ride or Die er lige udkommet i dag. Det under mig lidt, at der ikke er Dolby Atmos lyd på. Det er der nemlig på de første 3 film. Jeg synes også at have set en del nyere film, hvor der heller ikke er på. Er det noget vi skal forvente fremadrettet?
Af Flemming Larsen
Bjur skrev: 6. aug 2024, 15:54 Det plejer at blive rettet inden for kort tid, det i hvertfald er det tilfældet i andre lande.
Det ville være rart. Den er lidt flad i lyden i forhold til de forrige film.
Af Bond
brea-ker skrev: 10. aug 2024, 16:08 Jeg har valgt Itunes store under feedback type de 3-4 gange jeg har klaget ialt. Har også klaget 3-4 gange over filmen The Hunt for Red October her det sidste halve års tid dog uden held, hvor de danske undertekster står i toppen af billedet.
Jeg har også haft købt Jagten på røde oktober, og havde en laaaaaang korrespondance med Apple da den ikke havde DK under tekster og købet blev til sidst krediteret.

Men det var tilbage i Maj 2019 jeg købte den til 49kr.

Så hvis den stadig ikke har DK tekster, så er der jo noget galt !:(
Af Flemming Larsen
Bond skrev: 11. aug 2024, 08:34
brea-ker skrev: 10. aug 2024, 16:08 Jeg har valgt Itunes store under feedback type de 3-4 gange jeg har klaget ialt. Har også klaget 3-4 gange over filmen The Hunt for Red October her det sidste halve års tid dog uden held, hvor de danske undertekster står i toppen af billedet.
Jeg har også haft købt Jagten på røde oktober, og havde en laaaaaang korrespondance med Apple da den ikke havde DK under tekster og købet blev til sidst krediteret.

Men det var tilbage i Maj 2019 jeg købte den til 49kr.

Så hvis den stadig ikke har DK tekster, så er der jo noget galt !:(
Som brea-ker skriver, så er der Danske tekster på nu. Men de ligger i toppen af billedet. Så ret irriterende.
Af Spoxy
Det er nu muligt i CheapCharts at filtrere på undertekster.
Så undgår man i det mindste at få købt en film uden f.eks. danske undertekster.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
I har nok allerede set artiklen fra os om emnet, men for god ordens skyld: Mangler du også danske undertekster på dine købte film?

Brancheforeningens (DEGN) svar efter lang tids forsøg:

"Vi har kontaktet alle studier i regionen for at gøre dem opmærksomme på dette. Du havde ret; nogle kendte ikke til dette, så dette er ved at blive rettet. Tak fordi du kontaktede os,"

Så må vi se, om det ændrer noget.
Af Bjur
Spoxy skrev: 16. aug 2024, 08:58 Det er nu muligt i CheapCharts at filtrere på undertekster.
Så undgår man i det mindste at få købt en film uden f.eks. danske undertekster.
Hvor ser du det henne? Jeg kan ikke umiddelbart se det filter på CC.
Af Spoxy
Under “Filters” har jeg nu muligheden “Subtitles”, som jeg har sat til “Danish” for alle mine søgninger
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74